Avatar billede iggipop Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:50 Der er 7 kommentarer

Webcam, webside, netmeeting osv..

Hej !
Nu har jeg fået mig et webcam! Det er meget sjovt, at se sig selv, men i længden bliver det lidt kedeligt..;o)

1. Kan man i netmeeting ikke bare gå ud og finde nogle at snakke med eller skal man kende en adresse på dem ?

2. Hvordan får jeg mit webcam integreret med mit website, så man kan se live fra det på min side ?

Det sidste er det vigtigste !
Avatar billede kapla Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:51 #1
Avatar billede omen Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:02 #2
1. Du skal oprette en vært. Du skal bare op i Opkald->Vært for møde...->og derefter sætte password og indstillinger. Derfter skal du finde dig en buddy, som kan kalde op til din IP. Hvad din IP er kan du se her: http://www.showmyip.com/
Avatar billede xzxzx2 Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:03 #3
www.webcam23.com <-- Der kan du finde den nødvendigt software til det.

//Casper S
\"Stop!!! www.enter-s.dk/j/\"
Avatar billede xzxzx2 Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:04 #4
IP? Du kan da også finde den her:
- http://www.enter-s.dk/i/ ;-)
- www.myip.dk
Avatar billede iggipop Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:13 #5
Jeg kender godt min IP adresse ;o)

xzxzx2> www.webcam23.com virker ikke ?!?!

kapla0> Ja, men så bliver det vist på deres side ik\' ?

Jeg ville ´bare gerne lave en side på min webserver, hvor man kan tjekke mit webcam ud ?
Avatar billede omen Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:22 #6
Hvis det bare er det du vil gøre, så skal du ikke bruge netmeeting til noget. Tjek dit software det fulgte med dit webcam, så er der helt sikkert noget du kan bruge. Eller kig på producentens hjemmeside, efter ekstra software der.
Avatar billede iggipop Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:39 #7
omen> Jeg ved godt at netmeeting ikke er til det. Det var bare 2 spgm i et !!

Jeg kan umiddelbart ikke finde noget om hjemmesider i det der følger med !!