Avatar billede identity Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

AVI -> MPG ( HOW?)

Hvilket program skal jeg bruge for at konvertere mine avi filer til mpg?

Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 16:33 #1
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:35 #2
eller med adobe Premiere ! Eller sound forge 5.0 alle kan hentes på www.download.com
Avatar billede laserus Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:17 #3
find dig et virtualdub 1.4c eller 1.4d program
http://www.virtualdub.org/index
Avatar billede msmows Nybegynder
23. oktober 2001 - 13:02 #4
Det er lidt vildledende at sige man kan downloade Premiere og SoundForge på www.download.com, det er begge dyre programmer, hvad der kan hentes er kun demoversioner.
Skal man bruge et godt gratis program kan man hente MovieXone her http://www.aist.com/international/products/moviex/moviex.html
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
26. oktober 2001 - 14:05 #5
http://www.networkserve.co.jp/mpeg/index_e.html

hvis det andet ikke virker kan du prøve panasonics mpeg encoder.. den er ret god, jeg bruger den selv...

det kraver bare at hvis du ikke vil købe den bliver du nok nødt til at finde en *host* crack.
Avatar billede cablecat Nybegynder
28. oktober 2001 - 13:36 #6
Download TMPGEnc, det er den beste mpg encoder der finders, også er den også gratis.
http://www.tmpgenc.com/e_enq.html
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2001 - 13:47 #7
Cablecat -> Hvori ligger forskellen på mit og dit svar?
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
31. oktober 2001 - 18:00 #8
Hvad sker der her... der er en masse gode svar.. men ingen bliver accepteret.... hvad vil du ha fra os?!?
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2001 - 18:54 #9
Jo, når du kun kan skrive en kommentar, er spørgsmålet accepteret.
Avatar billede the_wanderer Nybegynder
31. oktober 2001 - 20:32 #10
Nej... der står ude i siden at de alle er blevet afvist..
Avatar billede laserus Nybegynder
31. oktober 2001 - 23:29 #11
ja , når du så kigger ud i siden igen,the wandrer, kan du se øverst at ufc har fået point for sit svar allerede fra starten. ergo, alle vi andre kommer for sent til at tjene noget her.  ikk.
men kommentarer er stadig velkommen. sådan er det. jojo