Avatar billede Xelot Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:29 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Nyere Site

Hej...

Jeg ku godt tænke mig at høre hva\' i syns om http://www.znup.dk

Især Forum-delen. Den har jeg godt nok fået MEGET hjælp til... Men kig lige, og fortæl mig hva i syns...
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 15:34 #1
1. Du mangler noget design. Der er kun tekst og lidt tabeller.

2. Det hedder ikke \"Diskution\" men \"Diskussion\"

3. Der mangler et billede øverst til venstre, og du linker til det med \"file:///C:/Znup.dk%20Files/Znup.dk1/menu.jpg\" så det forstår man godt.

4. Siden scroller i 800 x 600

5. Siden er usandsynlig langsom

6. Klø bare på, men husk at der findes 700.000 andre protaler, der er bedre end din. Så find hellere på noget nyt, istedet for endnu en dårlig vejr, spil, sms side.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:34 #2
- lidt langsom at hente.
- file:///C:/Znup.dk%20Files/Znup.dk1/menu.jpg virker ikke på min pc!
- brødtekst skal være større en selve teksten og mindre end overskrift!
- flere farver! virker lidt \"død\" med en helt hvid baggrund!
- forum delen er pæn, men den er jo ikke samme stil som \"startside\"!
ellers udemærket!!!

.:Mr bOb:.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:37 #3
hvad er grunden til at du laver en side?
som el barto også skriver så er der 700.000 andre sider med fuldstændig samme indhold som din side har!!! find et emne og skriv om det!!! ellers bliver din side bare \"en ud af mange\" i stedet for \"en ener\"!
Avatar billede Xelot Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:38 #4
Okay jeg skulle ha ordnet menu.jpg problemet. Jeg havde egentlig godt opdaget det, men ikke fået det ordnet.

>>mr-bob>> hva mener du med \'brødtekst\'??
Avatar billede Xelot Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:44 #5
Ja okay jeg kan lige fortælle lidt om hva mit mål er...
Jeg forsøger at lave et sted hvor folk kan snakke, og stille spørgsmål, altså lidt ligesom eksperten.dk, men ikk helt på samme måde...

Jeg har også fået at vide fra en masse andre at der er millioner at \'portal-sites\', og det er jeg skam også enig i. Men i foreslår så at jeg dropper spilne, sms, og vejr?? og propper lidt farver på...??
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:45 #6
->Unreal Tournament eller Counter Strike?
Der er vidt forskellige meninger om hva for et af spillene man skal spille. <- det er det man kalder en brøtekst!

det er i forskellige størrelser, men det er jo også bare min mening! for mig virker det bare mere roddet hvis der er 3 forskellige størrelser i én tekst!

.:Mr bOb:.
Avatar billede Xelot Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:48 #7
Ja okay det kan jeg godt se...

Jamen så prøver jeg lige at lave det om, og så må jeg jo bare prøve igen når jeg har noget andet indhold.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:49 #8
hvad med at lave noget om dig og dit musik!!!!! i stedet fr at starte på siden med dine links så start med at fortælle hvad for noget musik du laver hvad for noget udstyr du bruger og sådan!
Avatar billede Xelot Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:53 #9
Det var måske en idé, men jeg tror ikke at jeg kan holde det igang med kun det. Der skal heslt være noget nyt hele tiden...
Avatar billede fc132 Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:55 #10
Jeg kan ik se det..
Avatar billede Xelot Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:57 #11
Freepaq.dk som der hoster Znup.dk genstarter nogle gange deres servere, man skal bare prøve igen 3 minutter senere...
Avatar billede dar Nybegynder
21. oktober 2001 - 17:59 #12
Oookay! Så er det derfor den er nede nu!