Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:38 Der er 53 kommentarer og
1 løsning

Logo til hjemmside!

Jeg har selv prøvet at lave et logo, men det ser ikke for godt ud! Så jeg ville høre, om der var nogen der gad at prøve, at lave et bedre et?
Der skal stå:

DuckDex.Com
- Din andeforum på nettet!

Mit eget logo, kan ses her: http://users.theroom.dk/webwizard//logo3.gif og det skal være farven #336699, der er den dominerende ligesom her: http://users.theroom.dk/webwizard//logo3.gif !!!!

Jeg har før fået lavet et logo af jkmedia, så... jkmedia? Er du der?

/WebWiz@rd
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:40 #1
fedest navn Webwizard *S*  ...de 2 Wizardér slåt til
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:43 #2
Hehe!
I lige måde! ;-)

/WebWiz@rd
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:46 #3
ja jeg er her! Jeg kan da godt lige kigge på det! 2sek!!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:47 #4
skal der være den der Anders And på? og i den str?
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:49 #5
Ja... det må enten gerne være den, eller også en anden sjov en! Jeg kan lige se om jeg kan finde nogle billeder!

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:00 #6
Du kan måske finde nogle gode nogle her: http://www.imada.sdu.dk/~haagerup/ddc/dk/publications/dk/aa/2001.html Men det skal enten være i samme format, som det andet (kun hoved, eller hoved med overkrop), hvis du ved hvad jeg mener! :-)

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:03 #7
Men du kan også prøve med det gamle, som er der på mit eget logo?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:04 #8
Husk der er noget der hedder copyright!!
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:22 #9
dnul>> Hvad snakker du om?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:24 #10
Du må ikke bare snuppe anders and!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:25 #11
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:26 #12
Er det Disney\'s copyrigh`t? Hvis det er så kan den rende mig! Jeg har snart brugt for 10.000 kr. på deres ting, og inden for \"branchen\", bliver det heller ikke taget så alvorligt! Men Egmont/Serieforlaget tager det åbenbart alvorligt. Se en fan-side der blev lukket pga. copyright:http://home8.inet.tele.dk/peterfj/

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:26 #13
webwizard => De billeder du henviser til (http://www.imada.sdu.dk/~haagerup/ddc/dk/publications/dk/aa/2001.html) har copyright © 1999 - 2001 The Donald Duck Club! Det vil sige at de har rettighederne og derfor må I ikke uden tillandelse bruge dele af billeder!

Desuden har du fået tilladelse til at bruge de billeder du har på www.DuckDex.Com ??

/DnuL
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:29 #14
Det ser faktisk rigtigt godt ud! Men måske kunne du godt lave det lidt større, for at få noget mere Anders And med, og så må du gerne lave hjørnerne runde! Det ser bedst ud!

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:32 #15
Der står i Ekspertens regler (http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml):

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål.

Da dette i er lovligt hat du krænker deres rettigheder er dette anmeldt!
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:33 #16
lovligt = ulovligt!
hat = da
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:39 #17
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:40 #18
http://registrering.disney.dk/dk_bu_1files/terms.html

\"No material from Disney.co.uk or any Web site owned, operated, licensed or controlled by Disney may be copied, reproduced, republished, uploaded, posted, transmitted, or distributed in any way, except that you may download one copy of the materials on any single computer for your personal, non-commercial home use only, provided you keep intact all copyright and other proprietary notices.\"
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:42 #19
dnul>> He,he måske skulle du undersøge sagen nærmere, før du sætter det helt store igang! JEG er MEDEJER af The Donald Duck Club, så der kan der ikke sættes noget. Hvilke billeder på DuckDex.Com... siden domænet henviser til er min lillebror\'s, da siden ikke er oppe og køre. Så jeg synes ærligt talt, at du skulle lukke hullet!

Desuden: Har du selv en hjemmside... fortæl mig ikke, at du ikke har noget som er taget fra en anden side, på din side?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:43 #20
Jep... kan du lave en sort kan udenom? Og så lave to slags. Et i samme størrelse som den første og et som det andet?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:45 #21
Hvad angår Disney\'s copyright så se her: http://www.imada.sdu.dk/~haagerup/ddc/dk/information/index.html og hvad angår min rolle i The Donald Duck Club så se her: http://www.imada.sdu.dk/~haagerup/ddc/dk/members/index.html eller for den sags skyld her: http://www.imada.sdu.dk/~haagerup/ddc/usa/members/index.html

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:46 #22
Desuden er INTET af materialet taget fra den der side... det er scannet ind!

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:48 #23
Sa tag lige at klape i?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:49 #24
Jeg har hermed gjordt Disney opmærksom på dette spørgsmål!

webwizard =>
Du kan ikke være medejer af en klub der ejes af Disney ??

og hvordan kan det være at du så skriver dette før så ??: \"Er det Disney\'s copyrigh`t? Hvis det er så kan den rende mig! Jeg har snart brugt for 10.000 kr. på deres ting, og inden for \"branchen\", bliver det heller ikke taget så alvorligt! Men Egmont/Serieforlaget tager det åbenbart alvorligt. Se en fan-side der blev lukket pga. copyright:http://home8.inet.tele.dk/peterfj/\"
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:50 #25
Øhm...? Hvilken klub ejes af Disney?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:51 #26
okey det kan godt være at du er MEDEJER af den klub. Jeg troede det var Disney\'s klub :)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:52 #27
svar venligt:

hvordan kan det være at du så skriver dette før så ??: \"Er det Disney\'s copyrigh`t? Hvis det er så kan den rende mig! Jeg har snart brugt for 10.000 kr. på deres ting, og inden for \"branchen\", bliver det heller ikke taget så alvorligt! Men Egmont/Serieforlaget tager det åbenbart alvorligt. Se en fan-side der blev lukket pga. copyright:http://home8.inet.tele.dk/peterfj/\"

Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:54 #28
Ja.. så har du taget fejl. Og hvorfor gør du egnetlig alt det her?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:54 #29
du skriver: \"Desuden er INTET af materialet taget fra den der side... det er scannet ind!\"

OG ??
Du krænker da stadig copyright!

Da du er nok mellem 13-15 år så fatter du nok ikke så meget af dette...
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:57 #30
Jo... nu skal jeg forklare!:

\"Er det Disney\'s copyrigh`t? Hvis det er så kan den rende mig!- Ja, jeg ved ikke hvor mange fansider, der overskrider grænser. Men ingen af dem gør det for at skade nogen, vel?

Jeg har snart brugt for 10.000 kr. på deres ting, og inden for \"branchen\", bliver det heller ikke taget så alvorligt!- Nej... jeg er en såkaldt \"donaldist\" (prøv at slå det op!) og er stor fan af Andeby-universet. Og vi tager ikke deres copyright så alvorligt...

Men Egmont/Serieforlaget tager det åbenbart alvorligt. Se en fan-side der blev lukket pga. copyright:http://home8.inet.tele.dk/peterfj/\"- ... Og SLET ikke efter at de lukkede denne udemærkede side, som havde taget mange måneder at lave!

Håber at det hjapl på forståelsen?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:58 #31
Hvem er det der ikke fatter noget? Det er da ikke mig der taget fejl, af hvad modparten siger!?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:59 #32
http://www.boob.dk/duckdex_com3.jpg

Jeg lavede ikke et i samme str. pga. det kommer til at se dumt ud, da de to str. ikke passer sammen!!
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:59 #33
Hvorfor tror der er noget der hedder copyright ?

Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:02 #34
Takker jkmedia! :-)
Endnu en gang hjalp du mig!

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning!)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:06 #35
det var så lidt!

Ang det med copyright, så lad dog webwizard, og Disney om det, jeg tror ikke Disney tager det så tungt med Anders And mere, da der er så mange som bruger ham, både i reklamer, blade osv...ud at få lov! Så jeg tror stort set at de er ligeglade! webwizard gør jo intet ondt imod Anders And, dog får de gratis reklame, så mon ikke de er ligeglade!
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:08 #36
Jeg takker for din opbakning jkmedia!

Og til dnul: Jeg vil fremover ikke kommentere dette spm. mere! Så det er hermed

/lukket
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:08 #37
Prøv at læs det jeg har henvist til og så vil du forhåbenligt kunne forstå at dette er ulovligt!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:11 #38
Jeg ved godt det er ulovligt, men jeg tror ikke de tager det så tungt mere, det er nok kun noget de skriver fordi, hvis der virkelig er nogen som krænker deres produkter, kan de ligge sag an! Men jeg vil også stoppe for nu!
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:13 #39
du tror.... men du skal vide ...
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:13 #40
Ja, men lad os nu tage det med ro! Og snakke om det her, som to civiliserede mennsker. Jeg ER klar over at det ikke er fuldt lovligt, dette her, men hvorfor skal det indblande dig? Hvis jeg havde lavet en hadeside om Disney, så kunne jeg forstå dig, men det står vist klart, at denne side udelukkende er lavet af ræn og skær interesse! Nu går jeg ikke ind for mudderkastning, men der findes hundredevis af Disney-sider, som overskrider denne (c), og som jkmedia siger, jeg tror ikke at E/S tager dette så alvorligt som du!!!

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning, hvis ellers \"dnul\", kan slappe lidt af!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:15 #41
/Lukket
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:19 #42
Og hvem er det egentlig du anklager nu? Anklager du JKMedia, for at bruge et billede, eller anklager du mig for at lave en hjemmeside?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning, hvis ellers \"dnul\", kan slappe lidt af!)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:21 #43
du skriver: \"Og snakke om det her, som to civiliserede mennsker\" - Er vi ikke det ?

og

\"der findes hundredevis af Disney-sider, som overskrider denne (c)\" - Nemlig og du er en af dem!.. et sted skal man jo starte!

Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:23 #44
Jamen hvorfor skal DU starte? Hvorfor ikke lade Disney starte?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning, hvis ellers \"dnul\", kan slappe lidt af!)
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:24 #45
er det noget forkert i at hjælpe andre ? ... derfor har jeg deltaget aktivt i 90 min!
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:06 #46
Øhh... hvem hjælper du lige nu?

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning, hvis ellers \"dnul\", kan slappe lidt af!)
Avatar billede Kengun Praktikant
21. oktober 2001 - 15:20 #47
Avatar billede dnul Nybegynder
21. oktober 2001 - 16:40 #48
webwizard => Jeg hjælper selvfølgelig Disney!

kengun => hehe ;-D
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 17:50 #49
dnul : jeg har på et tidspunkt hørt at disney/egmont har udtalt at de ikke vil lægge sag an så længe der er angivet tydeligt på siden at billederne/figurerne og deres navne er (c)disney
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:18 #50
Hej Anders!
Jeg ved jo at du også er stor ande-fan, og du må jo give mig ret i, at alle (inkl. din gamle side), har billeder af Anders And, som der er (c), for Disney på!
So, back mee up a little!

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning, hvis ellers \"dnul\", kan slappe lidt af!)
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:18 #51
kengun>> Nej, tak... det er lidt \"dødt\"!!! :-(

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning, hvis ellers \"dnul\", kan slappe lidt af!)
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 18:19 #52
det gør jeg skam oss jacob
Avatar billede webwizard Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:25 #53
Tak! :-)

\"Donaldist 4ever!\"

/WebWiz@rd
- www.DuckDex.Com (under opbygning)
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 18:36 #54
:)

POPCORN\'et :)