Avatar billede gim Nybegynder
21. oktober 2001 - 10:50 Der er 5 kommentarer

TNT2 M64

Hej nu har jeg sidet og nørklet en hel dag med TNT2 PCI kort og giver op, jeg har opgraderet min bios, jeg har hentet de nyeste drivere til kortet og lige fedt hjælper det. Hver gang jeg forsøger at ændre opløsningen fra 16 bit eller størelsen bliver jeg bedt om at genstarte når jeg så gør det booter pc\'en fint men går i sort skærm og jeg kan ikke komme videre. Når jeg så genstarter booter den jo så op i fejlsikret tilstand og er tilbage til de 16 bit og genstarter og så er det det samme igen kun 16 bit ellers sort skærm HJÆLP HVAD GØR JEG.
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:35 #1
Prøv at starte den i fejlsikret efter du har installeret driverne!
Gå ind i avanceret for skærm / avancereret på gfx kortet!
Set opdaterings hastigheden (tror jeg de kalder den) fra optimal til standard!
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. oktober 2001 - 14:35 #2
Hmm! Ikke avanceret for skærm! Bare skærm indstillinger! LOL
Avatar billede gim Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:07 #3
Der har jeg været uden held
Avatar billede larholm Nybegynder
21. oktober 2001 - 21:50 #4
Hvilket styresystem kører du med, hvad er din hardwareopsætning ?
Avatar billede gim Nybegynder
22. oktober 2001 - 14:22 #5
Jeg har både prøvet med 98 og Me og det er en amd k6-300 Mhz og 64 mb ram