Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 - få link til at åbne i nyt vindue

Når jeg får mail\'s f.eks. her fra Eksperten.dk og jeg kan klikke på et link til spørgsmålet åbner den siden i det seneste åbne Internet Explorer vindue (hvis der ingen er åbne selvfølglig i nyt vindue). Er der nogen der ved hvordan man får Ouklook 2000 til at åbne siderne i nye vinduer???
Avatar billede slinky Nybegynder
20. oktober 2001 - 18:15 #1
hold shift nede når du trykker på linket!
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
20. oktober 2001 - 19:42 #2
Det virker ikke!
Den åbner et vindue hvor du kan finde en kædeoversigt i noget den kalder eksekverbare filer (*.exe).

Du skal huske det er Outlook 2000.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:03 #3
Åh... Hjælp eller hvad
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:57 #4
Hallo
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
08. november 2001 - 16:40 #5
Hallo... er der nogen hjemme???
Avatar billede netbabe Nybegynder
12. november 2001 - 15:08 #6
I Internet Explorer version 5.5 kan man rette det under Funtioner > Internetindstillinger > Avanceret. Der fjerner man hakket ved Genbrug vinduer ved start af genveje.
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
12. november 2001 - 17:22 #7
Mange TAK

Det har jeg ventet længe på!!!