Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 17:19 Der er 22 kommentarer og
4 løsninger

Bedste High tower

Hej

Jeg skal snart ud og købe mig et nyt tower. Dette skal, som overskriften siger, være et hightower. Hvilket skal jeg købe og hvorfor, gerne links. 30 point til det bedste tower.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:24 #1
A-Open HQ08
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:25 #2
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 17:26 #3
ellers tak, ikke særligt pænt synes jeg. Har det selv i miditower, men synes det er grimt som hightower.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:29 #4
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:31 #5
det der er sq da rimli pænt
Avatar billede eflow Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:33 #6
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:38 #7
du kunne jo købe et Aopen og male det sort og smide en masse lir på det

http://www.extremehardware.dk/ de har alt til at lave det vilde kabinet
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 17:41 #8
sofus>> det er formen jeg ikke kan lide
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:42 #9
ehh firkantet ?

Aopen laver de bedste kabinetter. og med noget lir tænker man ikke på formen,,

Der er mange der laver fede kabineter, men har ikke noget rigtig salg i danmark
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 17:44 #10
hehe, nej det går ligesom indad forneden, kan godt lide eflows forslag, men det er for dyrt :(
Avatar billede podata Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:45 #11
Et kabinets udséende må sq da være noget af det sidste på listen hvis man skal købe nyt? eller hvá...
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:47 #12
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 17:57 #13
podata>> selfølgelig gå jeg ikke kun efter udseenet, men det må da også gerne se godt ud
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 18:03 #15
Fandt selv dette kabinet, men kan ikke finde det i den originale sølvfarve på deres side :(

http://asp.webconsult.dk/vareinfo.asp?VareID=38

i sølv: http://asp.webconsult.dk/nc_server_install.asp

ps. Gider ikke case modde
Avatar billede manon Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:16 #16
oki - hvis du vil have et ultra smart techno super highend ultra smart tower, så klik (se) her http://www.bit-tech.net/?page=article&id=83

Det kan køves via dette link her: http://www.thinkgeek.com/stuff/fun-stuff/376d.shtml
Avatar billede manon Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:19 #17
ellers vil jeg klart anbefale et http://www.aopen.com/products/housing/hq08.htm .

(kæresten har et og det er utrolig dejlig og nemt at arbejde med)
Avatar billede eflow Nybegynder
20. oktober 2001 - 21:31 #18
Ja, mit forslag er lidt dyrt, men tænk på at det så er Noise Control, dvs. at det næsten slet ikke larmer, der er nemlig støj absorberende måtter inden for kabinet siderne...

eller\'s så kan du jo købe en strømforsyning, og bygge et kabinet selv, i alumilium, det kræver nok lidt sved, men så er du sikker på at du har et kabinet ingen andre har, og du kan få det ligesom du vil have det, kun fantasien sætter grænser....
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 23:01 #19
eflow, det som jeg nævner i min sidste er også et noise control kabinet, og det har tilmed en låge til at lukke af for larmen fra cd-rom drevet. Men kan som jeg siger ikke finde det i sølv, kan du/i det??
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2001 - 23:08 #20
manon>> dit første svar er jo et miditower.
Avatar billede manon Nybegynder
21. oktober 2001 - 03:37 #21
lecter >> ja, men jeg måtte give dig linket *s*
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 12:04 #22
du får også point hvis jeg kan få det i sølv
Avatar billede manon Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:03 #23
levter >> vil du have et tower i sølv/metal farve ??

så burde du købe det der HQ08 tower som både zyberwizaerd og jeg taler om - derefter går du ned til din lokale farvehandler og beder om en spraymaling i mat metal/grå og farver dit kabinet. *s*
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2001 - 15:05 #24
nej jeg vil have dette tower i sølv http://asp.webconsult.dk/vareinfo.asp?VareID=38

ser sådan ud http://asp.webconsult.dk/nc_server_install.asp

kan bare ikke finde det på deres side :(
Avatar billede manon Nybegynder
22. oktober 2001 - 01:20 #25
lecter >> jeg syntes du burde skrive eller ringe til dem på 32559501 eller tech@webconsult.dk og spørge om hvad det koster i merpris at få sådan et kabinet i sølv/metal.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2001 - 07:46 #26
har skrevet, håber på svar idag :)