Avatar billede hyr Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil ha mail direkte, men hvordan ?

Jeg ku tænke mig at koble en PC på internettet og ha mulighed for at få mail direkte - og dermed uden om adre postkasser. Som jeg har forstået så ligger de fleste mail og venter i forskellige postkasser og hvis den rigtige bruger så kobler sig på så får han sin mail.
Men hvad skal der til for at undgå dette, og hvad hedder de forskellige ting og sager man skal ha styr på ?

Avatar billede simob Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:55 #1
Du kan bare sætte Outlook til at hente post fra din mailserver hvert minut.

Det er jo næsten direkte...

//simob
Avatar billede hyr Nybegynder
20. oktober 2001 - 20:48 #2
Jeg glemte måske at sige, at jeg i grunden vil ha min egen mailserver, og spørgsmålet er derfor hvad der så kræves ?
Jeg har eget domæne og dermed også \"min egen\" e-mail adresse.
Håber det gør spørgsmålet mere konkret :)
Avatar billede hyr Nybegynder
21. oktober 2001 - 02:16 #3
lukker
Avatar billede simob Nybegynder
21. oktober 2001 - 02:17 #4
Hvem er din webhotels udbyder?

Jeg plejer at bruge Azero (www.azero.dk) og de ved jeg giver dig din egen mailserver for næsten ingen penge...
Avatar billede simob Nybegynder
21. oktober 2001 - 02:17 #5
//hyr

Hvad laver du?