Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
20. oktober 2001 - 15:48 Der er 7 kommentarer

Counter-strike

Hej

Jeg spiller engang imellem counter-strike, og når jeg spiller, spiller jeg på nogle servere der ligger 10 minutter væk fra mig hvis man går, men min ping ligger aldtid omkring de 100. Er det ikke lidt i overkanten? eller er det p.g.a jeg kun har 64 Mb RAM?
Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
20. oktober 2001 - 15:48 #1
Undskyld kategorien er forkert jeg vidste ikke hvor jeg skulle spørge - Glemte lige at sige at jeg har en ADSL forbindelse på 512*128.
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:03 #2
Jo ping 100 er for meget,, men gå afstanden er ikke ensbetydne med lavt ping,,, hvem er din internet udbyder ? og hvem hoster de servere du spiller på

Ram har ikke noget men ping at gøre, men når de er så billige som de er ville jeg nok købe en 256 klods til 220 kr
Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:04 #3
Venter...;o).....
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:05 #4
tsk..Hvor stor er serverens forbindelse og er det jeres skod adsl linier er det da klart at pingen er så høj... Hvis der sidder 10 Og spiller på jeres små 512 kbits linier så er det jo klart
Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:06 #5
-sofus- -> Jeg er kunde hos Orange. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår det andet spørgsmål, men det er en computer cafes servere (NetHouse).
Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:30 #6
zyberwizard->Det er jo ikke MIN server...
Avatar billede smiske Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:58 #7

Dit ping kommer jo også an på om du evt. downloader noget imens.  Og ikke mindst hvor servere du bliver routet igennem før du når til CS serveren.
I teorien kan du godt køre via en server i USA selvom du kun sidder 10 min. væk fra CS serveren.
Og nej, Ram har intet med din ping at gøre, men som sofus siger ville jeg nok købe minimum 128 MB Ram, det vil hjælpe på din computers ydelse med garanti :o)

//Henrik