Avatar billede niels36 Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

IBM Harddisk

Jeg søger den nemmeste måde, hvordan jeg får åbnet min nye IBM harddisk så jeg kan få installeret win98 på den.
Gerne en lille brugsvejledning, hvis der er en venlig sjæl der gider
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:12 #1
åbnet ?
Avatar billede niels36 Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:15 #2
Få den gjort klar så jeg kan installert win98 på den
Avatar billede sukos Juniormester
20. oktober 2001 - 08:19 #3
Der fulgte ikke en CD-rom med?
Ellers boot op på en startdisk og kør fdisk.
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:20 #4
har du de tre boot disketter til win98, så skal du ikke foretage dig andet end at jodle dem i og starte... undervejs i install vil den formatere og partitionere for dig

ellers kan du med fx. ranish partition manager formatere din disk i fat16 format og køre det den vej igennem
Avatar billede niels36 Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:28 #5
Der fulgte ingen diskette med, har hentet en bootdiskettet på nettet, men syntes bare, jeg har hørt noget om en gang, at man kunne finde en diskette på nettet til IBM Harddisk, men kan ikke finde hvor
Avatar billede zarthax Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:57 #6
prøv at kigge lidt på det her:
http://www.storage.ibm.com/hdd/support/index.htm
Kan være der er noget der kan hjælpe dig :)
Avatar billede zarthax Nybegynder
20. oktober 2001 - 09:15 #7
Takker for point :)