Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:22 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Søgemaskine!

Hej jeg skal bruge en søgemaskine i PHPx og MYSQL database, der skal være en admin del og online tilmelning for brugere, og der skal være kategorier!

Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:41 #1
Kom NU!
Avatar billede myplacedk Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:51 #2
*g* - tålmodighed! :)

En søgemaskine kan bruges til mange ting. Skal den finde telefonnumre? Hjemmesider? Østers?
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:00 #3
Hjemmesider og hvis det er mugeligt østers!*GG*

//?-)
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:10 #4
Ko nu jeg fryser mine hænder har ikke noget at lave!
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:10 #5
Ko=Kom
Avatar billede myplacedk Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:40 #6
Altså du vil lave en intern søgemaskine? Så er vi da så langt... :)

Hvad er det så du vil søge i, internt?
Har du en stak artikler i en database, eller er det en flok html-filer, eller hvad?
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
20. oktober 2001 - 01:51 #7
Jeg tror han mener en søgemaskine som Jubii, hvor folk selv kan tilføje deres sider og placere dem i bestemte kategorier.
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. oktober 2001 - 05:46 #8
jespersen >> hvis du vil have et kvalificeret svar eller tilbud på opgaven tror jeg du bliver nødt til at specificere lidt mere hvad du vil have, hvordan det skal virke osv osv
Avatar billede myplacedk Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:58 #9
Okay, hvis du vil have en søgemaskine for alle mulige sider, i stil med google, så har jeg fire forslag:

1)
http://www.google.com/services/

2)
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Search_Engines/

3)
Betal andre for at lave det for dig.

4)
Drop opgaven i et stykke tid, og vend tilbage senere, når du har mere erfaring.
Avatar billede mortenfn Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:23 #10
\"jeg vil have\" eller \"jeg skal bruge\" køb det dog mand!!

Eksperten er til hjælp for at løse problemer, ikke for at få arbejde udførdt GRATIS.

Kom med noget kode du er kørt fast i, så kan det være vi kan hjælpe.

Ikke kun til dig - også til mange andre.

;O)
Avatar billede codebase Praktikant
23. oktober 2001 - 02:15 #11
*GGGG*

her er en \'søgemaskine\'

if (username = kaptajn_jespersen)
idiot = true;

(og for dem der kan lidt kode, så er det KUN et lighedstegn, og ikke to i if sætningen! :-)

_codeb@se.dk
Avatar billede kaptajn_jespersen Nybegynder
06. november 2001 - 18:25 #12
h
Avatar billede myplacedk Nybegynder
06. november 2001 - 20:07 #13
Og igen... Afviser alle svar uden begrundelse, og tager pointene tilbage...