Avatar billede bornholmerne Nybegynder
19. oktober 2001 - 18:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IT til fingerspidserne

Alle ved hvor hurtigt det går med computerhastighed idag. hvad med i morgen ??? om 5 år ??

Alle ved hvor meget dagens grafikkort kan trække af 3D og den slags. Hvad om 5 år ??

Alle ved at båndbredden på nettet idag er MEGET høj. Hvad om 5 år ???

Jeg forestiller mig noget at nettet kommer til at køre med samme kvalitet og hastighed, måske bedre, end det fjernsyn vi har idag.

Tag udgangspunkt i ovenstående når jeg kalder ind til en workgroup der arbejder på VR på nettet som en aktiv spiller i mange situationer.
Der er ingen betaling eller andre goder i det, da det er en diskussionsgruppe der har udvikling af VR på nettet til måls.
Når vi målet og teknikken bliver så god som forventet, vil der være enorme mængder af penge at hente på denne industri.

Modtager gerne respons på mere en 10 ord.
Avatar billede jokn Nybegynder
19. oktober 2001 - 19:38 #1
Jeg forstår ikke helt hvad det er du vil?
Avatar billede jokn Nybegynder
19. oktober 2001 - 19:39 #2
damn... 9 ord :(
Avatar billede chime9 Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:53 #3
Hmmm - interessant. Jeh kan sagtens se visionerne i det du har gang i der. Jeg kunne være interesseret, men vil gerne vide lidt mere om hvad dine tanker er og hvor meget du har undersøgt omkring hvad der eksisterer pt. Jeg er selvstædnig konsulent med rimelig stor teknisk baggrund. Lad mig høre fra dig ...
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
13. november 2001 - 17:56 #4
Det er faldet til jorden drenge :-(
De ting jeg tænkte på, er ikke længere noget alligevel :-)