Avatar billede spacey Nybegynder
26. februar 2000 - 19:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af flere domæner

En jeg kender vil gerne have en introfuktion i hvordan han opsætter domæner på hans IIS server som er en server han har fysisk tilgang til (ikke bare PC anywhere eller noget).

Det skal enten kunne foregå vis ICQ, telefon, eller hos ham i Espergærde, helst så hurtigt som muligt.

Hvis nogen er interesserede så kontakt mig på spacey_the_hacker@yahoo.com eller UIN 54421231 eller tlf. 20211181

PS: Hvis i gør det godt kan der komme på tale at sætte pointtallet op til 500 til 2000 points.

/Jens
Avatar billede spacey Nybegynder
26. februar 2000 - 19:46 #1
Introfuktion = Introduktion
Avatar billede echo Nybegynder
26. februar 2000 - 20:06 #2
Avatar billede spacey Nybegynder
26. februar 2000 - 20:11 #3
Ok, jeg prøver lige igen, jeg har nemlig fået et par henvenelser men ikke nogle vi kan bruge!

Vi vil IKKE bare have en stump kode, men en forklaring til præcis hvad han skal gøre, hvilket program skal startes, i hvilket felt skal hvad stå, hvilke informationer skal han sende til hvem osv.

Avatar billede hanno Nybegynder
27. februar 2000 - 14:58 #4
Hvad med at ringe til at konsulent firma.... 2000 point ??????

\\Hanno
Avatar billede hojben Novice
03. marts 2000 - 11:27 #5
Tak