Avatar billede telemuzen Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:30 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Partition Magic

Hejza...

Jeg har lige downloadet programmet, og vil høre om der er nogen der har brugt det før!?
Jeg skal have formateret min hardisk, men jeg gider ikke brænde alle mine ting ned på en cd, kan jeg bruge Partition Magic til at lave en restore disk!?
Avatar billede hotpop Novice
19. oktober 2001 - 16:34 #1
nej den kan oprette partitioner. Desuden kan den version man downloader fra nettet ikke bruges til noget den kan kun vise hvad du kan med programmet, det kan ikke lave ændringer. Det du efterlyser er et ghost program :)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:36 #2
Hve hedder det helt præsist?
Og kan man gøre det jeg vil!?
Jeg har lige prøvet at oprette en ny partition men det var ikke inde i denne computer, kun i Partition magic!
Avatar billede telemuzen Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:41 #3
Det er heller ikke bare demo versionen jeg har doenloadet, det er jo hele programmet..
Kazaar.com
Avatar billede hotpop Novice
19. oktober 2001 - 16:45 #4
telemuzen> ok så er det en anden sag. Hjælper IKKE med partition magic da det jo er warez, og der er visse regler her på eksperten som SKAL følges.
Det andet program er der 2 af: det ene hedder Norton Ghost (nyeste er version 7.0 el. 2002) det andet er drive image 5.0 pro (bruger selv det sidste da det er det bedste og hurtigste)
Avatar billede telemuzen Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:48 #5
Jeg har Norton Ghost 7 (2002) men jeg kan ikke rigtig finde ud af det!, eller jeg tør ikke hvis det nu går galt.
Avatar billede telemuzen Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:48 #6
Iorden med Warez, ville heller ikke selv gøre det!
Avatar billede jgk Nybegynder
19. oktober 2001 - 18:11 #7
Ghost er meget let at bruge....
Avatar billede hotpop Novice
19. oktober 2001 - 20:43 #8
der er guide med til norton ghost
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:26 #9
Jeg har en gratis DOS-version af PartitionMagic, den kan kun køre i \"RenDosTilstand\" altså uden Windows og så kan den alt muligt, skubbe patitioner op eller ned uden at slette data, slette mystiske partitioner o.s.v. og den virker ret pålideligt efter min mening, sålænge man altså ved hvad man foretager sig
Avatar billede telemuzen Nybegynder
21. oktober 2001 - 08:52 #10
Hvis i skal have piont så skriv et svar...
Avatar billede hotpop Novice
21. oktober 2001 - 17:12 #11
svar
Avatar billede zenjiin Nybegynder
22. oktober 2001 - 16:03 #12
øhh et svar må det være ;-p
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
29. oktober 2001 - 02:46 #13
Nåh!, nu går jeg ud fra dit første spørgsmål. En Restore disk kan du nok ikke lave med PQ. Den kan kun flytte og oprette partitioner og uden at slette indholdet.
På Me\'s RecoveryDisk ligger der under Add-Ons MicrosoftBackup, som kan lave en backup-kopi til en anden harddisk, partition eller CD-brænder, det bestemmer du selv.
Avatar billede magazine Nybegynder
31. oktober 2001 - 12:51 #14
Jeg har selv haft Patition Magic, det fyldte ½giga, men lige så snart at jeg ville splitte, sagde den bare at der allerede var particerede drev, så jeg har iike haft det store held med det!!! Hvilket styresystem kører du med???
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
31. oktober 2001 - 22:35 #15
Den DOS version, jeg har fylder ikke ret meget, men som sagt virker den kun under REN-DOS, altså inden Windows kommer op at køre!
Avatar billede telemuzen Nybegynder
10. november 2001 - 17:49 #16
Undskyld den lange ventetid...
MM