Avatar billede majken Nybegynder
28. maj 1999 - 23:04 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

RET PRESSET: Endnu en chat...

Jeg er ret presset og behøver en chat NU! Ikke som den på netcoders.dk, hvor man bruger ip-nr. men sådan at man selv kan finde på et navn når man logger ind og den skal køre online så man ikke kan se det der tidligere er blevet skrevet.

Er der nogen der kan hjælpe? Evt. pr. mail: longhi@imma.dk
Avatar billede majken Nybegynder
28. maj 1999 - 23:09 #1
forøvrigt har jeg lige ofret alle mine point på dette...
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 00:05 #2
Afvis dette svar hvis ikke du kan bruge det. Tjek www.chat.gl kan jeg ikke oprette t rum til dig herinde e,v,t med password til som dine brugere skal fyre af for at kunne bruge chatten ? Hvad skal du bruge chatten til og hvor meget må det koste ?
Avatar billede majken Nybegynder
29. maj 1999 - 00:08 #3
Den er alt for avanceret, og det jeg søger er noget der skal ligge på min server og på min side. Jeg skal bruge chatten til en skoleopgave og derfor må det helst ikke koster noget. SORRY
;)
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 00:16 #4
Hej majken

Majken det er meget lidt avanceret :-) du kan e,v,t hæfte logind siden ind i en frames, det skal ikke koste dig noget. Grunden til at jeg spørger om det må koste noget er fordi at skal det være en rigtig chat koster det både sved og penge at sætte den op at køre.

Det bedste altenertiv til dette er uden tvivl netcoders chat.
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 00:22 #5
Har du din egen server ? i så fald kan du jo e,v,t installere en 30 dages gratis prøve version af chat moteren.
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 00:24 #6
Men for at dette kan lade sig gøre kræver det som sagt at du har 100 % rettigheder på en server.
Avatar billede majken Nybegynder
29. maj 1999 - 00:30 #7
Tak for hjælpen.. og jo jeg har alle rettigheder på serveren, men jeg tror faktisk nok at jeg har fundet frem til noget selv i Perl (selvom jeg ikke aner en klink om Perl overhovedet... jeg kæmper mig stille fremad)...  Det jeg mente med at dit foreslag var for avanceret, var fordi der var alt for mange features på. Men ellers var det godt!

;) tak og du får mine point
så nu er jeg blank

Avatar billede majken Nybegynder
29. maj 1999 - 00:32 #8
hvordan får man forresten nogle nye?
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 00:35 #9
Majken jeg vil meget gerne hjælpe dig. Hvofor ikke prøve en rigtig chat når nu du har rettigheder ? det er meget nemt at gå til det er bare en exe fil der skal køres og så skal du rette den til så den passer til dig. Jeg vil tro du kan få det hele op at køre på et par tinmer.
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 00:36 #10
Du får 5 nye point for hver dag, så der er lang vej.
Avatar billede majken Nybegynder
29. maj 1999 - 00:38 #11
jeg vil gerne prøve, men jeg skal faktisk aflever mit projekt på tirsdag og sidder samtidig med dette og roder med en mailinglist, en køb og slag opslagstavle og et loginscript. Så jeg er ret presset og har derfor brug for noget lige NU... men hvis du mener at det er så nemt, hvordan griber jeg det så an?
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 00:42 #12
Jeg kan sende dig en fuld version som kan benyttes i 4 uger før den udløber. Alt hvad det kræver er at du installere det på din server som helst skal køre Win NT.

Jeg kan sende dig det imorgen tidlig når jeg kommer på arbejde det vil sige ca ved middagstid hos jer, og jeg skal gerne være dig behjælpelig med at sætte det op m.m
Avatar billede majken Nybegynder
29. maj 1999 - 00:45 #13
kanon! hvis du gider det! Og somsagt kan jeg installere alting og køre alting fra "min" server. Hvis du mailer den til mig, er du ret rar:
longhi@imma.dk
mit projekt (der er under bearbejdelse er) www.imma.dk/peak
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 00:49 #14
Ok jeg sender dig en kort mail imorgen mellem 13 og 14 jeres tid og så får vi lige fikset det.

Jeg bliver efterfølgende inde på min egen chat så du kan komme i kontakt med mig hvis du får brug for det.

Ses imorgen :-))
Avatar billede majken Nybegynder
29. maj 1999 - 00:51 #15
;)
Avatar billede cybles Nybegynder
29. maj 1999 - 15:15 #16
Majken jeg mangler din e-post adresse send den til mig på arz@mail.kni.gl
Avatar billede stoffer Nybegynder
30. maj 1999 - 18:52 #17
Hej Majken

godt at se en bekendt på eksperten ;-)

jeg har et ultra simpelt chat page som ikke er svært at sætte op overhovedet...

du kan jo maile mig hvis du er interesseret

stoffer@imma.dk

->>>>stoffer
Avatar billede cybles Nybegynder
30. maj 1999 - 20:25 #18
Stoffer jeg tror det køre for hende ellers må i vende tilbage til mig.