Avatar billede kego Nybegynder
19. oktober 2001 - 11:52 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Flash-tjek i ASP

Jeg savner et flash-tjek i ASP, som kan tjekke for version 4+ - så hvis nogen har et liggende, ville jeg blive mucho glad :)
Avatar billede sone Nybegynder
19. oktober 2001 - 12:29 #1
Jeg tror ikke du kan gøre det server-side - mig bekendt skal det gøres client-side.
Avatar billede nordclc Nybegynder
19. oktober 2001 - 12:52 #2
Som sone skriver, du kan ikke gøre det v.hj.a. ASP. Du skal benytte et Java Script:

http://www.builder.dk/artikler/article.asp?AID=29

//Claus
Avatar billede kego Nybegynder
19. oktober 2001 - 12:56 #3
Ja, det er klart, at det skal foregå i på klienten .. mit spørgsmål skulle ha\' gået på at integrere et javascript-tjek i asp, hvilket man jo ikke kan læse ud af spørgsmålet ;)

Jeg har dog fundet en løsning på problemet og lukker hermed spørgsmålet ...