Avatar billede obiram Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:30 Der er 4 kommentarer

speedstream IP adresser opsætning

Er der en venlig sjæl som har forstand på opsætning af routeren. opsætning af ipadresser i routeren ?

Jeg skal lagere ip adresser i routeren.

MVH. Obiram
Avatar billede slamdamn Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:39 #1
Mener du ikke Port opsætning???
Avatar billede sanded_shadow Nybegynder
22. oktober 2001 - 09:29 #2
Hvilke ip adresser er det lige du skal sætte op? hvilken router har du?? hvilken udbyder??

-Sanded-
Avatar billede evilfish Nybegynder
22. oktober 2001 - 10:09 #3
Du skal kun lagre ip adresser hvis du skal lave servere eller andre ting, som ikke relaterer til web adresse... Ellers skal du have din routers intra adresse... Herinde kan du så lagre din ip adresser du har brug for...
Avatar billede slamdamn Nybegynder
22. oktober 2001 - 15:08 #4
Lige meget....