Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 06:51 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

arrangere ikoner på skrivebordet

hehe, det er lidt flovt at stille dette spm, men jeg har rodet lidt med puteren, og på en eller anden måde har jeg fået gjort så ikonerne på skrivebordet står pænt og jævnt fordelt ud over hele skærmen, og nu kan jeg ikke huske hvordan man får dem til at stå pænt ude i venstre side, listet fra øverste venstre hjørne og nedad, og nej, jeg gider ikke bare drag/drop
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:14 #1
hmm, første gang jeg nogensinde har måttet vente så længe, ikke alle er vel i deres senge ;o)
Avatar billede hardon Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:15 #2
højreklik på på skrivebordet og gå ind under arranger iconer der har du mulighederne
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:21 #3
nope hardon, det sker der ikke en dyt ved, de fordeler sig ud over hele skærmen alligevel, den har jeg prøvet som det første :-)
Avatar billede hardon Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:25 #4
har du prøvet dem alle altså de muligheder der er inde under fanen
Avatar billede hardon Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:27 #5
det kunne jo værer hvis du dragger og dropper iconerne over til ca der hvor de skal ligge at det blirver noget nemmere for com at findee deres plads igen
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:28 #6
jeps, det har jeg, jeg har oplevet det en gang før for længe siden, men kan bare ikke huske hvor det var det skulle ændres
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:30 #7
hvis jeg drag/drop alle ikoner spreder de sig igen hvis jeg forsøger at arrangere dem, ligeledes vil et nytilføjet ikon ikke stille sig i forlængelse af de andre, som de ellers gør normalt
Avatar billede hardon Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:35 #8
hmmm strange hva har du lavet (med mormor røst) min lille dreng he hee jeg kan sgu ikk hjælpe dig såå sorry medmindre du fortæller lidt mere om hvad du har rodet med !!!!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:35 #9
nå, må kigge på det senere, skal på job
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:38 #10
hehe, sad og rodede lidt med størrelsen på skærmbilledet, men ville ikke have det som jeg fandt på, men ændrede tilbage igen, men ak, kære mormor, så gik det galt :-(
Avatar billede hardon Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:40 #11
lyder som om du enten har et galt skærmkort eller driver liggende
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:59 #12
nope de er ikke ændret, eller installeret nye, jeg ændrede bare fra 800x600 til 1024x768, og tilbage igenthats it
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. oktober 2001 - 08:13 #13
Hmmm..... nok er det noget langt ude .. men :
1) Hvor mange farver er der på 800*600 ??
  Jeg har den på 16 bit.
2) Har du prøvet: højreklik->arranger ikoner->efter navn ???

3 ) hvis det ikke er det så har du vist et unikt prob. :(
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. oktober 2001 - 08:14 #14
---- og har du genstartet \'puteren efter ændringerne ???
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:17 #15
hmmmm....
Avatar billede ztyxx Nybegynder
19. oktober 2001 - 18:42 #16
hehe, der var den, det var under mappeindstillinger det skulle ændres, glemte lige at jeg ved samme lejlighed ændrede udseendet på mine mapper, men takker for hjælpen, i deler i porten...
Avatar billede artandcrafts Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:48 #17
Hej. Jeg har nøjagtig det samme \"problem\". Måske har det noet at gøre med antallet af ikoner på skrivebordet? Jeg kan ihvertfald ikke få arrangeret i pæne overskueligerækker mere selv om jeg ikke synes,at have ænfret/gjortnoget forkert.
Hilsen
Lars
Avatar billede zarthax Nybegynder
20. oktober 2001 - 08:30 #18
Takker for point :) :)