Avatar billede bennihill Nybegynder
19. oktober 2001 - 04:20 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Driver for Dexxa steering wheel den fra Aldi

Jeg har lige købt en Dexxa steering wheel i aldi, men den virker ikke på normal vis Selv om min wingman joystik virker.På dexxas ´Hjemme side kan jed ikke downloade drivere.Giv mig et godt råd
P.s  Win ME
Avatar billede groggy Nybegynder
19. oktober 2001 - 05:03 #1
Du behøver ikke en driver. Du kan læse her hvordan du installere det uden. Du skal bruge manualen til win98. Den burde højst sandsynligt også virke til WinME.

http://www.dexxa.net/SteeringWheelInstall.htm
Avatar billede gifle Nybegynder
19. oktober 2001 - 05:14 #2
bennihil> jeg købte en til knægten, og her virker den fint :o) .... du skal indstallere den som 2 axis 4 button, så skulle det funktionere fint??
Avatar billede gifle Nybegynder
19. oktober 2001 - 05:17 #3
bennihill> og husk når du kalibrer skal du også bruge pedalerne :o)
Avatar billede gifle Nybegynder
19. oktober 2001 - 05:18 #4
bennihill> det var egentlig et svar *GG*
Avatar billede bennihill Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:39 #5
Jeg har prøvet de muligheder, men pc´en kan ikke fide den
Avatar billede bennihill Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:46 #6
Når jeg gør som beskrevet kan jeg ikke få \"status ok\"
Avatar billede gifle Nybegynder
19. oktober 2001 - 15:18 #7
bennihill> overhovedet ikke? Hvis du bare tilføjer en 2 axis, 4 buttom?? Det virker ellers fint her, du skal bare tilføje det som et ganske almindeligt joystik.
Avatar billede bennihill Nybegynder
19. oktober 2001 - 17:33 #8
Jeg har gjort hvad alle siger jerg skal gøre normalt har ikke nogen problemer med opsætning men jeg tror det er fordi jeg bruger \"Win ME\"
Status ikke OK så jeg kan ikke kalibrere.
Hvad gør jeg
Avatar billede gifle Nybegynder
19. oktober 2001 - 17:37 #9
bennihill> jeg ved det ikke, men jeg ville nok prøve at indstallere mit kort igen, og kigge om der var fejl under enhedshåndtering. Dit joystik virker stadig???
Avatar billede bennihill Nybegynder
20. oktober 2001 - 02:09 #10
Mit joy-stik logitech Wingman virker perfekt
Avatar billede gifle Nybegynder
20. december 2001 - 22:10 #11
bennihill> fik du rattet til at virke?
Avatar billede gifle Nybegynder
20. december 2001 - 22:10 #12
Men ellers tak for point :o)
Avatar billede alex0706 Nybegynder
08. april 2003 - 20:13 #13
hvordan til xp