Avatar billede howie Nybegynder
26. februar 2000 - 09:28 Der er 7 kommentarer

CD-R

Jeg har en HP cd-writer plus 7200i, og har problemer med kopiering af cd'er.
Når jeg vil kopiere en cd, starter den straks med "writing table of contents", og kommer med en fejlmelding om, at jeg skal geninstallere softwaren, hvilket jeg har prøvet utallige gange uden resultat. Jeg bruger Adaptec direct cd v. 2.5d. Fejlen optræder hvadenten jeg kopierer direkte eller overfører til HD først. Please help!
Avatar billede asmodeus Nybegynder
26. februar 2000 - 10:05 #1
Umiddelbart ville jeg droppe Adaptec direct cd og enten skifte til Nero 4.0 eller Adaptec Easy CD Creator 3.5c, disse 2 programmer er ekstremt gode til at identificere din brænder. Dette skulle løse dine kopierings problemer.
Mvh/
Asmodeus
Avatar billede wikings Nybegynder
26. februar 2000 - 13:22 #2
Et andet godt prg. er CDRwin, men den skal helst have de nyeste aspi dr. fra Adaptec.
Men dem kan du jo istallere inden du uninstaller Adaptec prg.
Som asmodeus skriver,,, NERO burn 4.07 er nok et af de bedste til alm. data. Til Audio er Easy CD 4.0. at fortrække.
Til Playstation backup, er CDRwin det absolut bedste!!
Mvh.
Avatar billede sjensen Nybegynder
26. februar 2000 - 14:53 #3
Hvis du har EasyCD installeret har du vel også Easy CD Copier ?

Brug den til kopiering af audio cd'ere. Direct CD er til at brænde enkelte filer på en cd med, på samme måde som man ville kopiere dem til en diskette. Ikke tila t kopiere en hel CD med.
Avatar billede howie Nybegynder
26. februar 2000 - 18:48 #4
Jeg har lige prøvet med Nero, og den skriver: "Unspecified writer error".
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
27. februar 2000 - 00:12 #5
nero understøtter ikke alle drev. fx ikke mit DVD drev.

men prøv Easy cd Creater 4 det er meget godt...
Avatar billede cyborgguy Nybegynder
13. marts 2000 - 21:30 #6
det sker også tit at ECC og Nero fucker op med hinanden når de er installeret på samme tid
Avatar billede howie Nybegynder
14. marts 2000 - 06:56 #7
Jeg har en CD-RW, som ikke er fyldt op, og denne kan jeg skrive til helt uden problemer. Så har jeg lige købt en ny CD-RW, men så dukker problemet op igen: Den lader sig ikke formattere.