Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Pc gå ud af cs & hl efter 1-2 min. i LAN

Min computer går ud af Counterstrike og Half-Life efter ca. 1-2 min inde i spillet, nogle gange når jeg at komme ind i spillet, dø én gang før den går ud.
vores netværk bygger på en 10 mpbs hub med tilhørende 10/100 mbps netkort. jeg har prøvet at få support hos min forhandler men de kunne ikke hjælpe mig. har prøvet med et andet netkort, funker stadig ikke...
Al hjælp er velkommen - i kan maile mig på airayzor@hotmail.com - på forhånd tak!
Avatar billede neuromancer Nybegynder
19. oktober 2001 - 02:09 #1
Spiller du med Bots ???
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. oktober 2001 - 07:02 #2
Hvad er din PC konfiguration? Grafikkort - bundkort - drivere?

Er det kun når du spiller på LAN - eller sker det også når du spiller alene?

Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:45 #3
både med og uden, sker også når jeg spiller alene - men der går længere tid.
GFX-kort - Asus V3400 (TNT - v21.83)
Matsonic MS6260S (ikke-opdateret BIOS)
AMDK6-2 @ 400 MHZ (ikke-overclocket)
128 MB SD-RAM
6 GB HD (ATA 33)
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. oktober 2001 - 17:06 #4
Lyder lidt som om at de grafikkort måske bliver for varmt og så går det galt....

Ja, varme problem af en eller anden karakter.
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
20. oktober 2001 - 18:43 #5
ja - måske, køleren på mit grafikkort har det ikke for godt, engang havde jeg mit tower stående på bordet - jeg blev agressiv over at have tabt i et spil og bankede i bordet - siden da har det \"summet\" meget højt. Nogen gang i længere tid, andre gange kun vilkårligt....
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
20. oktober 2001 - 18:44 #6
bytheway....hvis det er problemet, kan nogen anbefale en god køler til et gfx-kort? - har hørt lidt om Blue Orb m.m...
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. oktober 2001 - 20:26 #7
Jeg ville nu anbefale dig at opgradere til et nyt kort ... Det er jo just ikke det nyeste kort du har.. :)

Det er nok nemmere - og sikkert ikke meget dyrere.
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:54 #8
hvordan accepterer man et svar????
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
21. oktober 2001 - 12:56 #9
...og bytheway - hvilket kort vil anbefale mig til under en 1000 kr.?
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. oktober 2001 - 20:33 #10
Man skal lave et svar, før du kan acceptere det.

Men jeg synes ikke at jeg skulle have alle de points ... lav et svar selv og tag nogle af pointsene....

Hvilket grafikkort har du - Et AGP eller PCI?

Ellers, kig her: http://www.edbpriser.dk/
Avatar billede ai_rayzor Nybegynder
22. oktober 2001 - 12:39 #11
Agp - men har fundet et G-Force 2 mx400 m/64 mb ram, ramdac på 350mhz til 850 kr....
tak for svaret, du får 300 point (også selvom du ikke vil have dem...:-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2001 - 17:38 #12
hehe .. det er okay .. :)