Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mit adsl hopper heletiden af

mit adsl bredbånd hopper hele tiden af nettet så jeg skal genstarte min computer men er der en måde at jeg kan lave det så den ikke hopper af mer?
Avatar billede human Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:13 #1
Jeg synes du skal prøve at kontakte din ADSL udbyder. Og hvis der ikke er noget ivejen ved dem, så bed dem guide dig igennem.

//Human
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:24 #2
i know men jeg vil gerne lave det nu
(kan være på ca 15 min ad gangen så skal pc\'en genstartes) så hvis der ikke kommer en guide til at jeg kan lave det i nat så lukker jeg dette spm!
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:34 #3
Hvordan ser dine telefonkabler ud. Adsl er ikke det samme som bredbåndsnet, der skal man ha\' specielle kabler til computeren.
Avatar billede zycho Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:34 #4
jeg har været ude for det samme game_tracker. det kommer i perioder.......(hos mig).

Har du os TDC? :D

Jeg er sikker på at de ikke gider/kan hjælpe dig..... :-/

Har du tjekket at kablet er ok ? altså fra netkort til hub/switch/router.......
Avatar billede net-rom Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:37 #5
sluk routeren og tænd den igen efter ca 30 sek det gjorde jeg så var alt normalt igen
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:55 #6
er ruteren en lille box eller den store
Avatar billede zycho Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:56 #7
router er den lille sorte en......

hvis det altså er fra TDC du har....Så står der SpeedStream på
Avatar billede game_tracker Nybegynder
19. oktober 2001 - 11:17 #8
jeg har ikke nogle sort en.
nå jeg lukker bare dette spm da jeg ikke kunne bruge svarene
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2001 - 13:34 #9
Det var da lige godt pokkers, at du ikke kunne bruge svaret om at du skulle kontakte din udbyder. Det ville da være helt naturligt at prøve hvis ikke det hjælper med at slukke for modem. Det må da være det næste skridt inden man går i krig med at prøve geninstallation af netkort m.v. og efterfølgende windows hvis det heller ikke hjælper.

Det kunne jo også være, at det er TDC , som har brokker på centralen.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk