Avatar billede device Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:01 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Nu er vi nået et stykke af vejen ???

Dette er en fortsættelse fra spørgsmål : http://www.eksperten.dk/adclick.phtml?bannerID=74

Hvad siger I nu : http://www.studywear.dk

På forhånd tak for hjælpen...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:13 #1
Thja jeg ville fortsætte et stykke ud af vejen indtil i møder w3c validatoren :-)

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.studywear.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline

http://validator.w3c.org

Og så se om I kan komme forbi den i stedet for at gå uden om den :-)

De bedste hilsner
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:14 #2
det der er altså et banner-link.

meget bedre med den lyse blå, og chart.dk smukt gemt af vejen.

hvad med en anderledes farve i menu-bulleten for det menupunkt der er aktivt?

overskriften  \"studywear.dk\" måtte gerne være med en lidt federe font og evt større afstand mellem bogstaverne.

God.

mvh JakobA

Avatar billede thomasledet Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:16 #3
System:
Linux
Browser:
Mozilla 0.9.3
Resultat
http://www.cs.auc.dk/~ledet/eksperten/devicestudywear.jpg

Det ser ikke pænt ud... få styr på dine layers!

Avatar billede jakoba Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:19 #4
Ups. spm http://www.eksperten.dk/spm/120245 lukket med alle afvist?
ignorer venligst mit svar her.
Avatar billede device Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:29 #5
>>Hvad har jeg nu foretaget mig af forkerte ting...Gi mig nu en chance for at rette op på nogle fejl...Hvis der er nogen.
Avatar billede device Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:34 #6
OK -nu kan jeg se det. Jeg havde taget linket fra en e-mail til det spørgsmål, hvorfra dette skulle fortsætte.....Men i farten har jeg kommet til at tage et link øverst i omtalte e-mail der indeholder ekspertens reklame, derfor et forkert link fra spørgsmål. Hvad gør jeg nu ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:35 #7
Device. Jeg tror du skal overveje hvad det egentlig er du laver:

  device har oprettet og selv besvaret nedenstående:  Point  Kategori  Indlæg
[selv svaret] Hjælp, hjælp, hjælp                                    60 Design : Feedback 7
[selv svaret] webmaster.                                                  60 Job/opgaver : Freelance 19
[selv svaret] Postkort                                                      15 Job/opgaver : Freelance 8
[selv svaret] PHP Postkort.                                            15 Programmering : PHP 6
[selv svaret] Vil du være med på en \"dedicated se...    60 Job/opgaver : Freelance 11
[selv svaret] Vil du være med på en \"dedicated se...    60 E-løsninger : Idéer 19
[selv svaret] Vil du være med på en \"dedicated se...    60 E-løsninger : Iværksætter 3
[selv svaret] PHP / MySql / webdesign / webmaster... 60 Job/opgaver : Freelance 6

  device har besvaret nedenstående spørgsmål              Point  Kategori  Indlæg
[besvaret.] Webdesigner søger arbejde...                    394 Job/opgaver : Fuld tid 34
[besvaret.] Tranie...                                                          15 Job/opgaver : Fuld tid 5
[besvaret.] Opstart af web hotel                                      30 E-løsninger : Iværksætter 8

device har oprettet nedenstående spørgsmål              Point  Kategori  Indlæg
[ikke accepteret.] Nu er vi nået et stykke af vejen ???  60 Design : Feedback 4
[ikke accepteret.] Vi mangler én...Freelance skribent.  60 Job/opgaver : Freelance 8
[ikke accepteret.] Plads på server --GRATIS--næsten. 500 Generelt : Webhotel 198

[ accepteret.] Vil du med på en \"dedicated server\"        60 Webservere : Generelt 23
Avatar billede device Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:57 #8
>>jakoba tak for det. Nu har jeg startet med at lave en fejl i starten af spørgsmålet....Ok nu kommer du og ødelægger resten.
Kender du historikken bag disse [selv svaret] ???

Jeg oplever at selv den mindste stavefejl eller skrive fejl kan bevirke at et spørgsmål bliver spammet.
Jeg oplever at selv om alt er i orden bliver spørgsmål spammet.

I starten oplevede jeg konsekvensen af at oprette et spørgsmål i en forkert kategori med direkte ordre om at lukke spørgsmålet og flytte det til en anden kategori.
Jeg oplevede at det var forbut at stille de samme spørgsmål i forskellige kategorier, selvom hver af disse kunne være gode nok, med direkte ordre om at slette nogle af dem.

Alle disse oplevelser er jeg ikke den eneste der har haft eller har problemer med (SPAMME et spørgsmål)

Men, hvad gør man når man ikke fra starten er ekspert og måske aldrig får muligheden for at blive det, eller muligheden for at være lige så gode som alle jer til at være 110% korrekt i alle ting man foretager sig her inde.

Nu lukker jeg dette spørgsmål.....
endnu et til listen...
Avatar billede device Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:07 #9
Der bliver oprettet en fortsættelse af dette spørgsmål hurtigst muligt
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:09 #10
Du synes det er for dårligt at dine spørgsmål bliver spammet.
kunne du overveje om ikke det også er lidt dårligt at du spammer forummet med uderiøse spørgsmål.

mvh JakobA
Avatar billede thomasledet Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:18 #11
når folk har hjulpet dig, så del dog ud af dine point, så du viser at det hjalp dig bare lidt... ingen siger at du skal dele 60 point ud til een person, hvis svar ikke hjalp dig 100%

folk har fortjent point, når de har gidet at bruge deres tid på at forsøge at hjælpe dig.