Avatar billede neon_cs Nybegynder
18. oktober 2001 - 19:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Font til flash5?

Kan man få fonts til flash5, hvis ja, så hvor??? Eller kan man lave font selv i et eller andet program???? Hvor kan man så hente det henne???
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 20:36 #1
neon_cs: De fonts som du har i flash er dem som er installeret i din windows/machintos!.. Dvs.. hvis du vil have fonts til at bruge i flash.. skal du bare installere nogle flere i windows.. og de vil auto være tilgængelige i flash!

Du kan finde en del gratis på: www.fonts.dk og www.freefonts.com !

Håber det hjælper :)
/4
Avatar billede neon_cs Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:01 #2
hmmm, de havde ikke fonts til mig, men jeg er også lidt krævende..... så nu tegner jeg \"bare\" alle bogstaver selv.... (kun menu\'erne, resten bliver skrevet i Verdana, tror jeg).......
Avatar billede 4b4dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:10 #3
oh well :)
Avatar billede wilweb Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:28 #4
Flash understøtter ikke \'Unicode\' font! selv om de er instaleret på PC eller MAC!
Avatar billede mat Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:51 #5
her er et hav af fonte til fri afbenyttelse:

http://www.flashkit.com/fonts/index.shtml
Avatar billede lingoman Nybegynder
14. november 2001 - 21:55 #6
Husk at lukke