Avatar billede wormie Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kodefri DVD (også RCE) med MP3

Jeg er på udkik efter en DVD afspiller med mulighed for at afspille mp3 filer og alle DVD film uanset regionskode (og beskyttelse mod kode 0 maskiner).
Den må helst ikke koste mere end 2500 kr.
Er der nogen der kan anbefale en afspiller?
Avatar billede makse Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:29 #1
Avatar billede cholm Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:06 #2
makse >>> Er du sikker på at Nintaus´en også kan afspille de nye RCE beskyttede film ?

/cholm
Avatar billede makse Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:11 #3
Jeg ved det ikke. Jeg har ikke haft muligheden for at afprøve det selv, endnu.

Men de skriver følgende. \"Afvikler film med RCE-beskyttelse såsom The Patriot\"
Avatar billede cholm Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:17 #4
Fint nok - det må jo komme an på en prøve så :-)

Du havde for øvrigt helt ret i din tidligere anbefaling; det er en rigtig fin maskine til prisen...

/cholm
Avatar billede makse Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:19 #5
Yup. Den er god nok til os almindelige DVD-Freaks. :)
Avatar billede wormie Nybegynder
19. oktober 2001 - 22:50 #6
Nogen der har hørt noget om Scott DVD... Iflg www.m-e.dk har den samme feat. som Ninataus men bedre menuer bl.a. til mp3 afspilning
Avatar billede makse Nybegynder
19. oktober 2001 - 23:13 #7
Jeg kender den ikke.
Men Alt om Data har på et tidspunkt testet den, hvor den fik en udemærket omtale.
Avatar billede marks Nybegynder
19. oktober 2001 - 23:49 #8
ok kan være fint

mark
Avatar billede makse Nybegynder
19. oktober 2001 - 23:51 #9
marks > ???
Avatar billede makse Nybegynder
20. oktober 2001 - 10:48 #10
http://www.sheepdata.dk/dvd.htm har lidt flere oplysninger om Scott afspilleren.
Avatar billede wormie Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:17 #11
Er der nogen der kender til kennex DVD01-1?
Avatar billede wormie Nybegynder
28. oktober 2001 - 09:22 #12
Hejsa... Endte med at købe en Panasonic RV-36 dvd afspiller som kan afspille MP3 fra fabrikken af. Den kan gøres kodefri for 500 kr, men jeg venter nok til garantien udløber...