Avatar billede domaz Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:07 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Lydkort ?

Jeg har et Soundblaster live 1024, jeg har de nyeste drivere fra deres side, og det virker som det skal, men der er dog et problem.
Hvis jeg åbner ICQ mens jeg hører musik i fx. Winamp, så skrætter lyden indtil ICQ er åbnet helt, og det er ikke kun med ICQ den gør det ...
Er der nogle der har samme problem, og er sluppet af med det?
Eller bare nogle som ved hvad jeg skal gøre´?

- Thomas
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. oktober 2001 - 16:13 #1
Skratter lyden eller hakker den?

Hvilken computer har du, kan det måske være fordi din computer bruger reourserne til noget andet?
Avatar billede domaz Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:15 #2
Jeg har en AMD Duron 750 mhz, 384 mb SDram , Geforce 2 mx 400 64 mb ....
Og lyden SKRATTER ......
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. oktober 2001 - 17:05 #3
Hvilket styrresystem?

Mit gamle lydkort blev kasseret fordi der ikke kom en lyd fra det under win2000. Hvis du har win2000 så kan jeg ikke sige andet end at SB har haft mange problemer med deres drivere der til.

Avatar billede domaz Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:16 #4
Jeg har Win2000 ....
Det var da noget lort, men pyt ... det er jo ikke altid at jeg høre musik .... men dog provokerende afligevel
Avatar billede mlj Nybegynder
18. oktober 2001 - 18:28 #5
Hvilket bundkort er det?
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2001 - 22:10 #6
Prøv evt. at slå lyden fra i ICQ
Avatar billede ries Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:55 #7
Det er et meget velkendt fænomen at via chipset + sb lyd kort kan give skrattende lyd =) nogen har det, andre ikke. Det hele kulminerede da via\'s 686B ide controlleren kom, et sblive lyd kunne korrupere data der transferede mellem to harddiske. Via (www.viatech.com , 4in1 drivers)har lavet en patch til det, men den kurerer ikke skratten (kun i nogen tilfælde). Prøv evt nogen af de anbefalinger i faq på www.viahardware.com
Avatar billede domaz Nybegynder
17. november 2001 - 00:58 #8
Jeg har stadig ikke fået lyden væk, så jeg giver jer lidt point og tager resten selv...

Men tak for opmærksomheden :)
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 00:59 #9
Nah...behold dem bare selv. Måske får du brug for dem. God weekend.
Avatar billede domaz Nybegynder
17. november 2001 - 01:01 #10
Det er for sent, nu fik du ikke nogle :(
Meeen du siger til hvis du vil have 10 points :)

Og jo tak, god weekend :)
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2001 - 01:06 #11
det skulle da bare være for at få en overskrift, der hedder POINT TIL ULLEDULLE :))))

nej, behold du dem bare...