Avatar billede tyson5 Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:51 Der er 23 kommentarer

Logo

Er der ikke nogen der vil lave, et logo til mig:

Der skal stå på logoet:

Eksperten.dk Stinker
Det værste gang lort.
En bunke nørder.

Størrelse: 250 * 250 px

Farver: Det er sku\' ligemeget

Det er til en Eksperten.dk hadeside, som jeg er igang med at lave...

Eksperten kan sutte min røv...
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:52 #1
... trist!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:53 #2
http://www.eksperten.dk/spm/118677

Sutter Eksperten røv fordi du ikke får lov til at snyde?
Avatar billede jd Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:54 #3
Tror du selv at du får hjælp til det herinde?
Og hvis du får hjælp, hvorfor er Eksperten så en gang lort?

tsk tsk...
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:59 #4
Hvis eksperten.dk stinker, hvorfor er du så bruger herinde?
Avatar billede tyson5 Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:03 #5
-
Avatar billede tyson5 Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:03 #6
Fordi jeg ikke kan få lov til at snyde i fred og rå...
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:04 #7
Jamen hvad for du ud af at snyde dig til flere point på et site hvor det hele er det værste gang lort! Og du har åbenbart lyst til at blive ligestillet med en bunke nørder!
Avatar billede msj33 Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:26 #8
Tyson5> Du er for Dum!!!!! Men du kan jo glæde dig over at du har efterårsferie, din drengerøv!!!!.......PIS AF, VI ANDRE GIDER DIG IKKE:-)
Avatar billede Kengun Praktikant
18. oktober 2001 - 20:00 #9
Hehe. Man skulle nesten tro at Tyson5 er 10 år, men ifølge hans webside så er han 21 år! - \"GROW UP\"! Se lige Tyson5\'s \"webside\" *lol* http://users.cybercity.dk/~bcc28085/
Ref: http://www.eksperten.dk/spm/122578
Avatar billede perlen Nybegynder
18. oktober 2001 - 21:36 #10
Hey Tyson5!!

Dit navn passer godt til dig!..Det med 5 år!!

Det er godt nok den grimmeste hjemmeside jeg nogensinde har set..Der er ingen stil over den..Farverne er klamme..Indholdet er klamt og hvis det passer at du er 21 år gammel er du osse klam..Du opføre dig som en 5 årig!!!
Prøv lige at tage nogle edb-kurser..Så kan du måske lære at lave en hjemmeside der IKKE sutter ligesom din!!!

Perlen!!
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:59 #11
Woov Tyson5 har virkelig lagt HELT op til den store guldmedalje på hans fremragende hjemmeside... tror han tjener den helt store gevinst der.. eller det er jeg faktisk ret sikker på...! LOOOL ;o) syntes den er rigtig flot med alle de der mystisk og meget grimme blinkende lys osv... den får lige @13 her! ;o) hehe
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
19. oktober 2001 - 02:00 #12
NOOOOOT den suger den brede!
Avatar billede msj33 Nybegynder
19. oktober 2001 - 03:18 #13
Skal vi ikke bare lade det sidste være sagt i denne debat(for os der ved bedre:-) og lade billedet tale for sig selv
http://users.cybercity.dk/~bcc28085/Migselv.JPG
Avatar billede gifle Nybegynder
19. oktober 2001 - 03:26 #14
Nogle gange surfer jeg rundt for at finde lidt \"skæg underholdning\" der kan få smilerynkerne frem. I dag/nat opdagde jeg at ET sted kan \"opfylde mine fantasier om det store grin\".......... kig ind på eksperten, find spørgsmål oprettet og besvaret af tyson5 - så er sagen bøf.
I JUST DON\'T BELIVE IT\'S REAL !
Jeg håber da ikke folk får \"hjælp\" fra tyson5 første gang de besøger sitet her *GGG*
. o O ( Hjææææææælp ....... )
Til resten af jer - \"Eksperter\" - i gør et smukt stykke arbejde her :o)
Avatar billede andersberg Nybegynder
19. oktober 2001 - 10:27 #15
Tyson5>> LOOOOOOL!!! Du er da det grimmeste jeg længe har set!!! Og jeg har ellers set MEGET!! Grimme dreng LOL
Avatar billede zed_one Praktikant
21. oktober 2001 - 15:40 #16
tyson er ikke en der bør være på eksperten.dk ..men at begynde at jorde hans udseene er sgu at gå for langt!
Avatar billede andersberg Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:09 #17
Men han er jo direkte GRIM!! LOOOOL!!!!
Avatar billede zed_one Praktikant
21. oktober 2001 - 18:18 #18
og du har ikke en samvittighed...
Avatar billede andersberg Nybegynder
21. oktober 2001 - 18:23 #19
Ikke over for ham. NEJ!!!! han er jo bare et fjols!!!
Avatar billede zed_one Praktikant
21. oktober 2001 - 18:29 #20
tsk
Avatar billede Himbear Nybegynder
21. oktober 2001 - 22:36 #21
Jeg er helt enig med dig zed! ... hvis han synes at det er så sjovt, kan han i det mindste holde det sig for sig selv.
Avatar billede andersberg Nybegynder
22. oktober 2001 - 21:11 #22
Nååhr.....!! Er det syndt for den lille spadser!! Too Bad!!
Avatar billede zeromaster Nybegynder
05. december 2001 - 14:26 #23
Kom igen om 10 år, når du er begyndt at kunne svate..

LOL..

Stave...