Avatar billede farao Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:19 Der er 15 kommentarer

Hjælp til logo

Jeg skal have lavet nogle T-Shirts med et logo....
Har du et godt forslag til logoet, det skal være med sort baggrund og pga. trykken skal det være en ren rød farve til selve logoet.
se eksempel på http://logo.bloodlust.dk
Avatar billede prodic Mester
18. oktober 2001 - 15:21 #1
Skal folk udarbejde et nyt logo til dig eller vil du bare have forslag til forbedringer?
Avatar billede farao Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:21 #2
e-mail : farao@bloodlust.dk
Avatar billede farao Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:22 #3
bare nogle forslag til forbedringer evt eksempel, på noget der er bedre end mit, men folk MÅ da meget gerne lave et :)
Avatar billede j.robert Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:27 #4
Ja, det trænger til lidt forbedring.
(Set med mit photoshop øje)

Hvad har du at arbejde med.
- Photoshop?
Avatar billede prodic Mester
18. oktober 2001 - 15:27 #5
hmm jeg går ud fra, at de bogstaver skal ligne noget bloddryppende.

Det kræver så lige at jeres nuværende dråber ikke er så runde i det - og at der evt. er nogle der er faldet lidt nedad.

Det vil give det et mere realistisk udseende fremfor det i har nu.
Avatar billede farao Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:34 #6
jeg har photoshop, men eksemplet er lavet i psp,
det har jeg lavet for at trykkeren havde en ide om hvad det skulle ligne, og netop for at det skal være på t-sjirts .... så bør det jo være et kanont billede, og ikke som det makværk jeg klattede sammen :)
Avatar billede planethunter Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:35 #7
ey farao....

hmm jeg tror mere enlig vi er ude efter en der gider at lave det bedre ... for vi skal have trygt det på vore T-Shirts her snart og vi er ikke specielt gode til det grfik...
men kretik er også godt nok...

PlanetHunter (Bloodlust team)
Avatar billede Himbear Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:49 #8
Det lyder som noget der er lidt penge i ;)
Avatar billede sh-dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:02 #9
Når du engang er færdig med dit lay-out, vil jeg da godt give et tilbud på T-shirt og trykning.
Jeg lever tilfældigvis af at lave reklamegaver.
Avatar billede prodic Mester
18. oktober 2001 - 16:09 #10
sh-dk->Kan du sende mig en URl eller en mail?
Bruger tiltider trykkere, så desto flere muligheder desto bedre.
Avatar billede sh-dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:46 #11
- > prodic

Gerne: www.steka.dk E-mail sh@steka.dk
Avatar billede prodic Mester
18. oktober 2001 - 16:50 #12
sh-dk->Takker - den er tilføjet.
Avatar billede farao Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:09 #13
tak for tilbudet sh-dk
men for at være ærlig ..... jeg tror nu nok ikke du kan overgå det tilbud jeg allerede har fået
set med mine øjne ...... du lever af at lave den slags ting ...... ham med mit tilbud ... sponsorere teamet og derved koster det jo ikke noed videre.
men tak for det ,,,, og er der noed skal jeg nok huske at skrive din mail bag øret
Avatar billede planethunter Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:35 #14
hmmm der er enlig ikke penge i... vi skal bare have T-Schirt til vores clan... når vi kommer steder hen... det ser jo lidt cool ud... og vi har en trykke... min nabo trykker det for os (prof) så :)

vi skal bare have en der gider lave det logo en hel del fede!!!
Avatar billede planethunter Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:36 #15
hmm havde ikke set det du skrev farao