Avatar billede 574168 Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:24 Der er 13 kommentarer

UNDSKYLD!!!

Jeg vil bare gerne give alle en undskyldning for min opførsel!

http://www.eksperten.dk/spm/120895

Jeg er nemlig en stor nar, der er nødt til at genere folk på eksperten, da jeg slet ikke kan klare at der findes så mange der er bedre end mig og jeg har simpelthen ikke noget andet at give mig til! ...... men det betyder selvfølgelig ikke at jeg kan opføre mig sådan!

Så nu har chancen for svine MIG til!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:30 #1
Hvorfor skulle du svines til? Derved vil folk på eksperten.dk bare sætte sig ned på dit niveau...

::sunlock.dk::
Avatar billede resten Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:30 #2
meld dig ud af eksperten
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:30 #3
hvis din undskyldning er velment, og at du har tænkt dig at opføre dig pænt fremover, er der vel ikke grund til at svine dig til :-)
Avatar billede beatone Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:30 #4
Får vi ingen points for det!!?!? ;)
Avatar billede cruz Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:32 #5
nar
Avatar billede zarthax Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:37 #6
.....::::: ØV! .... han er ikke slettet ... pokkers....
Avatar billede resten Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:39 #7
han kommer bare igen med nyt navn :(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:44 #8
som snlock.dk siger:
Hvorfor skulle du svines til? Derved vil folk på eksperten.dk bare sætte sig ned på dit niveau...

::sunlock.dk::
alligevel kan folk ikke lade være med selv at fortsætte i samme rille :-(
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 14:45 #9
snlock.dk == sunlock.dk :-)
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:55 #10
Et godt råd:
Hvis du synes at det er irriterende at folk er bedre end dig, så gør på samme måde som jeg har gjort det (havde det engang på samme måde som dig) :

1.Læs en bog om computer.
2.Læs en videregående bog.
3.Læs derefter en vidergående bog for eksperter.

- men med den opførsel du præsterer, kommer du bare til at virke endnu dummere, og der vil gå længere tid inden at folk får bare LIDT respekt for dig.

Det var bare mine ord! :)

Avatar billede hotpop Novice
18. oktober 2001 - 21:42 #11
mandator> Hvordan ved du om han er slettet? Profilen bliver liggende på eksperten.dk - han har ´bare ikke mulighed for at logge ind med sin bruger mere :)
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. oktober 2001 - 08:32 #12
>>hotpop
Det ses ved datoen for oprettelse ...
Men pyt, jeg er mere eller mindre ligeglad, da det han laver eller laveDE, er ris til egen røv.
:) :)
Avatar billede hotpop Novice
19. oktober 2001 - 10:58 #13
mandator> nej det gør det nemlig ikke. Denne bruger er slettet, fortæl mig lige hvor det står?
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=magnus_tagmus&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0