Avatar billede mohamed Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:24 Der er 12 kommentarer

Perl chat

Hej, er der nogen, der kan lave en perl chat til mig?????
Avatar billede cautoo Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:53 #1
Avatar billede alvion Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:34 #2
Jeg kan se du er ny her...

Eksperten er ikke beregnet på den slags spørgsmål, som du det du har stillet. Istedet er det en form for \"hjælp til selvhjælp\".

Hvis du selv går i gang med at lave en Perl chat, og løber ind i problemer undervejs, så kan du stille dine spørgsmål her og vi vil med glæde hjælpe dig.

Men hele programmer/scripts for point... Prøv i Freelance kategorien eller stil spørgsmålet på www.sharksforum.com
Avatar billede otis Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:37 #3
Er der nogen der gider ta købe et tv til mig ?
Avatar billede otis Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:39 #4
at even :D
Avatar billede diggy Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:48 #5
Jeg kunne også godt bruge en ny com - hvor mange points ville det kræve?
Avatar billede fc132 Nybegynder
18. oktober 2001 - 15:50 #6
kunne godt bruge en 8310 jeg gir 250 points!
Avatar billede durd Nybegynder
02. november 2001 - 23:12 #7
LOL ide... Ting for points... Vil gerne have en mercedes. Ville det kræve 1.000.000 points? LOLDA... :]
Avatar billede gfx Nybegynder
03. november 2001 - 13:59 #8
>johnnydrud

Er du skudt i hoved eller er du bare dum, din svans. Hvorfor laver du et svar, til din barnlige kommentar.
Avatar billede alvion Nybegynder
03. november 2001 - 18:37 #9
gfx -> Styr dit sprog eller find et andet forum.
Avatar billede gfx Nybegynder
03. november 2001 - 18:48 #10
Det samme til dig: \"alvion\". Rend mig...
Avatar billede alvion Nybegynder
03. november 2001 - 19:06 #11
Jeg er nu ret sikker på, at jeg aldrig har kaldt nogen for hverken dum eller en svans. Dine kommentarer siger mere om dig selv, end de folk du fornærmer.
Avatar billede knisse Nybegynder
20. juni 2002 - 16:22 #12
mohamed du vil sikkert kunne finde en del interessant læsning her:
http://www.stonehenge.com/merlyn/WebTechniques/col56.html

hvis du stadig har mod på det :)