Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 11:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges...

Hej jeg har pt. en kunde som skal have lavet nogle simple ændringer på en side men kan ikke selv kode så hvis nogen er interesseret i at kode for mig/kunder er i mere end velkomne til at skrive lidt om jer her: http://www.techbiz.dk/freelance.php skriv også en evt. timepris.

Nikolaj
Avatar billede netsrac Praktikant
18. oktober 2001 - 15:51 #1
Må man spørge hvad i har lavet for eksperten.dk siden den står på jeres reference liste ?
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 17:18 #2
Web Server / DB Server etc.
Avatar billede netsrac Praktikant
19. oktober 2001 - 09:58 #3
Skal det foregå onsite ? Jeg kunne godt være interesseret.

www.cnhweb.dk
Avatar billede techbiz.dk Nybegynder
19. oktober 2001 - 13:02 #4
netsrac >> Nej det er ikke onsite. Jeg har gemt dine info i min freelance db.

Jeg har fået mange henvendelser på denne og fremtiddige opgaver, jo flere jo bedre i mine øjne, og har fundet en der kan løse opgaven så jeg lukker dette indlæg.

Men i er selvfølgelig stadig meget velkomne til at poste jeres CV eller give mig et link til et på nettet så vil jeg kontakte jer når jeg har flere opgaver. Det er dog vigtigt at i skriver hvad i kan, i hvilken grad og til hvilken pris.