Avatar billede cyigen Nybegynder
25. februar 2000 - 14:40 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Kør ned/op

hvilken kode skal jeg bruge til at få en ting til at køre op og ned. ligesom der er til højre hvor man kan køre op og ned.

altså

<a href="java script:tiltop()">
<a href="java script:start()">

skynd jer at finde sådan en kode til mig
Avatar billede kobojt Nybegynder
25. februar 2000 - 15:21 #1
Lad være med at svarer på cyigen's opslag ? Han accepterer ikke sine svar så i kan få jeres points !!!
Her er et godt eksempel:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=11164

Kobojt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2000 - 15:21 #2
I toppen skriver du:

  <a name="top"></a>

og for at gå til top skriver du

  <a href="#top">til top</a>

Og tilsvarende for at gå andre steder hen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2000 - 15:28 #3
Det kan der være noget om kobojt. Havde
jeg set dit indlæg, havde jeg ikke svaret.
Han har 15-20 spørgsmål, der er besvaret,
men ikke accepteret. Nå, ok, lad os nu lige
give ham chancen her.
Avatar billede mareman Nybegynder
25. februar 2000 - 15:32 #4
Nej, det skal han ikke have - Den har han allerede haft mange gange. Han er en åndsforladt ådselsamøbe, som skulle...
Avatar billede kobojt Nybegynder
25. februar 2000 - 15:32 #5
Erik
Du skulle tage at læse nogle af hans opslag så ville du hurtigt glemme alt om at give ham flere chancer.

Kobojt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2000 - 15:36 #6
Ja, jeg har lige været forbi. Men han skal
have chancen, for nu er der jo ikke mere
at gøre ved det...

Men kig i http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=12211 for
et forslag til en personlig blacklisting.
Jeg har et par stykker, jeg ikke gider svare på,
men jeg kan jo ikke altid huske det.
Avatar billede cyigen Nybegynder
25. februar 2000 - 17:30 #7
ja men den skal køre op ligesom man trykker på pilen op til højre og køre ned langsomt
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
25. februar 2000 - 19:03 #8
Det hedder betaling på forhånd. Der er ingen garanti for at jeg kan
løse dit problem, men hvis jeg ikke får pointsene NU, får du
INGEN hjælp.
Avatar billede sen8or_slettet Nybegynder
25. februar 2000 - 23:47 #9
Hvad er dit problem egentligt, sygigen?

Du har fået så mange svar på dine andre spørgsmål og så giver du bare dig selv pointsene? Med en tåbelig dd-bemærkning?

SEN8OR
Avatar billede olebole Juniormester
26. februar 2000 - 03:50 #10
<ole>
FEDT!!! Godt gået Erik...det lykkedes!

Må jeg i den forbindelse lige henlede opmærksomheden på en anden parasit:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=12251
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
26. februar 2000 - 16:28 #11
Nå, det lykkedes åbenbart også - så den behøver du ikke lede mere efter ;-)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. februar 2000 - 13:56 #12
Okey, dokey. Vi skal altså simulere en scrollbar med blød rulning.

Umiddelbart vil jeg sige at det ikke kan lade sig gøre i HTML - med
mindre browseren selv vil gøre det. Jeg synes, jeg mindes én meget
gammel browser, der faktisk gjorde det af sig selv.

Men så er der jo JavaScript.

Men - hr. cyigen - kan du give en eksempelside, hvor du gerne vil have det til at
virke ?
Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2000 - 03:57 #13
'Ja, jeg har lige været forbi. Men han skal
have chancen, for nu er der jo ikke mere
at gøre ved det...'

Udfra cyigens hastigt stigende acceptrate må jeg konstatere, at det eneste der indtil nu har virket, har været en erfaren herre med 'fedt på nerverne', tollerance og stor rummelighed - blandet med lidt hetz...hehe. FLOT!

cyigen >> LÆR af det!!!
Avatar billede mareman Nybegynder
28. februar 2000 - 09:02 #14
Prøv lige at se idioten. Det er da utroligt, som ukrudt spreder sig...

http://www.softadvice.dk/forum/forum.asp?klub=java&vis=110#110

Avatar billede olebole Juniormester
28. februar 2000 - 12:07 #15
Ak ja, spildte Guds ord på Balle Lars!