Avatar billede jezz Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:49 Der er 13 kommentarer

Kalender/kontaktpersoner

Er det på nogen måde muligt at outlook kalenderen kan køre i baggrunden (feks ved siden af uret), så den kommer frem med kalenderen, når der er noget på den, og det samme med kontaktpersoner, når de f.eks. har fødselsdag, jubilæum, eller ligende) og det samme med outlook når der er post det lille brev nede i hjørnet og meddelsen kommer \"der er kommet ny post, ønsker du at læse den nu\"  (outlook skal ikke være åben bare køre i baggrunden)
Avatar billede koxxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:54 #1
Det kan ikke lade sig gøre i Outlook 2000, men jeg har hørt det skulle være muligt i Outlook XP.
Avatar billede koxxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:55 #2
Det nemmeste du kan gøre med posten, er at have et andet program kørerende ved siden af Outlook, som så evt. kan tjrkke din mail hvert 5 minut uden det forstyrrer dig!!!
Avatar billede koxxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:56 #3
Avatar billede jezz Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:58 #4
Jeg køre XP
Avatar billede koxxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:59 #5
Ok, så burde det være muligt, men jeg har ikke rigtig arbejdet med Office XP endnu, så jeg skulle ikke kunne sige det!!!
Avatar billede koxxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 09:01 #6
Ellers så prøv at kigge her: http://web01.microsoft.se/tips/dk/
Der er en masse spørgsmål og svar omhandlende hele Office XP, og dermed også Outlook.
Avatar billede jezz Nybegynder
18. oktober 2001 - 09:03 #7
Der har jeg kigget, men har ikke kunne finde noget, der beskriver hvordan man gør.
Avatar billede koxxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 09:09 #8
Avatar billede jezz Nybegynder
18. oktober 2001 - 10:23 #9
Her skal Outlook jo stadig være åben så det er der jo ingen fidus i :-)
Avatar billede koxxx Nybegynder
18. oktober 2001 - 10:34 #10
Ja men sådan er Outlook jo nu engang bygget op.
Prøv med det program som jeg lagde et link til før!!! Ellers må du leve med Outlooks funktioner!

Desuden er 550 points nok lige i overkanten på et spørgsmål som dette!!
Avatar billede jezz Nybegynder
18. oktober 2001 - 10:37 #11
Nej for jeg ved at det kan lade sig gøre, jeg kan bare ikke huske på hvilken vebside det var på, jeg glemte at få den tilføjet til fortrukne
Avatar billede jakr Nybegynder
18. oktober 2001 - 11:35 #12
Det er ikke muligt at få placeret kalender eller kontaktpersoner på samme måde, som Indbakke.

Hvis du anvender Outlook op mod Exchange og der bliver booket i din kalender vil du også få en mail, som fortæller dig at der er blevet skrevet i din kalender.

Derimod kan du bruge reminder funktionen, når du opretter en ny aftale i kalenderen.
Avatar billede jezz Nybegynder
18. januar 2002 - 09:05 #13
er der slet ingen der ved det???