Avatar billede everyday Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:03 Der er 16 kommentarer

Editor og andet

Jeg skal ha lave en overskrift til min hjemmeside men jeg ved ikke hviket program som jeg skal bruge til det. jeg vil gerne spørge om hvilken program der er blever brugt på disse to sider www.netstuff.dk - www.friserverplads.dk, hvilket program er der blevet brugt til at lave denne overskrift og hvilken editor han har brugt til at lave selve hjemmesiden.

På Forhånd Tak!!

//Peter
Avatar billede zarthax Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:10 #1
Jeg lurer med og giver samme antal point for svarende .... ialt 14+14= 28 point
Avatar billede lina_g Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:11 #2
årh, det ser sgu fedt ud!
Avatar billede everyday Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:11 #3
jep
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:12 #4
Jeg ved ikke hvad for et program der er brugt til grafikken, men Adobe Photoshop eller Paint Shop Pro vil være et godt bud.
Editor? Tja, det kunne være Go Live, det kunne være mange programmer.

::sunlock.dk::
Avatar billede simonvalter Praktikant
17. oktober 2001 - 21:12 #5
til www.friserverplads.dk er Microsoft FrontPage 5.0 blevet brugt .. kíg i source

og http://www.netstuff.dk/ er ikke lige til at se ... måske notepad :)

men du kan da prøve dreamweaver 4 .. www.macromedia.com der er en prøve version

det er rimlig nemt,men en rigtig webdesigner bruger ikke andet end en tekst editor ;=) feks
UltraEdit-32 som er rigtig god
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:14 #6
Det er kke såmeget en editor, men en font der laver den skrift. hvis du henter en køn font og installerer kan du skrive med den font i enhver editor og næsten ethvert tegneprogram.

mvh JakobA
Avatar billede zarthax Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:14 #7
>everyday
Læag lige et svar på http://www.eksperten.dk/spm/122257
Avatar billede everyday Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:15 #8
hvor kan jeg det henne Jakoba
Avatar billede everyday Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:16 #9
hvorfor det?? MANDATOR
Avatar billede everyday Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:17 #10
Hvad skal jeg svarer
Avatar billede zarthax Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:18 #11
Fordi jeg lægger 14 til dine point for svarene ....
hvad du svarer er ligegyldigt ... blot det er et \"svar\" :)
Avatar billede lina_g Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:18 #12
hvordan fanden kan man lave det så flot, med en tekst editor!
Avatar billede everyday Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:19 #13
Jeg giver 14 Points ekstre til den der svarer på mit spørgsmål
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:21 #14
Her kan i finde masser af fonts. De er vistnok endda gratis.
http://www.flamingtext.com/fonts/
Avatar billede everyday Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:21 #15
jeg kender godt ham som har lavet siderne
Avatar billede zarthax Nybegynder
19. oktober 2001 - 16:28 #16
Hmmm.... ????