Avatar billede lydkort Nybegynder
25. februar 2000 - 07:22 Der er 6 kommentarer

link

hejsa er der nogen friske sjaele som kan hjaelpe mig med at goere mit designer liv nemmere?

i kan vel ikke give mig en adresse paa en gamezwarez side  hvor de har alle spil  og inken broken links?
jeg skal kun kigge paa design og farver (;

hygge

Thomas
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
25. februar 2000 - 07:57 #1
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. februar 2000 - 10:20 #2
Da vinci har da lavet et flat stykke arbeje på ....w.elitetoplist.com  det er et meget fedt sted - sign - up !
Avatar billede stroehm Nybegynder
25. februar 2000 - 10:21 #3
hovsa - øh - ikke fæat men flot !
*LOL*
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
25. februar 2000 - 11:46 #4
hehihoha 2 fejl i træk...hmhmhmhmhaho
Avatar billede sjensen Nybegynder
26. februar 2000 - 15:11 #5
Hvad med http://www.happyhippo.com ? Er det ikke noget der kan bruges ?
Avatar billede lydkort Nybegynder
27. februar 2000 - 05:55 #6
nej det skal vaere warez sites  bare for at se hvordan deres standart inden for  webdesign er  (;