Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:17 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

TDC\'s news.tele.dk

Er her nogle der ved hvorfor deres newsserver den sidste uges tid er blevet FUCKING sløv.
Jeg har NetExpres 1024/256, og når jeg downloader fra binære grupper så ligger hastigheden i Xnews normalt på 80-100 kb pr. sekund, men nu er jeg nede på sølle 7 kb pr. sekund - det er jo NotExpres.

HVAD GÅR DER GALT - PLEAZE HELP - Jeg VIL have min musikvideo\'er med Janet Jackson og Gorillaz.
Avatar billede fc132 Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:19 #1
Prøv at kontakte NetExpres.. vil tror det kun er dem der kan gøre nogeT!
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:19 #2
Jeg synes at nyhedsserveren har fungeret fint. Der var dog i mandags et par downloads der var langsomme, men ikke længere, synes jeg.

Prøv også Kazaa til fildeling (www.kazaa.com)

Steven_A
Avatar billede hardon Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:19 #3
hvad med at hente dem på anden måde
Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:20 #4
et spørgsmål.
Har TDC kun en central newsserver, eller har hver ADSL central sin egen newsserver der fungere som proxy eller mirror?

(måske dumt spørgsmål, men alligevel?)
Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:21 #5
hardon > hvad mener du med det?
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:22 #6
hent dem med Kazaa
Avatar billede hardon Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:24 #7
du kunne prøve www.winmx.com den mest pålidelige peer2peer server der findes
Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:25 #8
1. Kazaa har SpyWare
2. Kazaa HAR bare ikke filer nok, forbindelserne er usikre(download stopper efter 80% med en 50 MB fil, f.eks) og langsomme.
De færeste brugere har den 1024 kbit upload jeg gerne vil have.
Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:26 #9
kære venner - spørgsmålet er ikke HVOR jeg kan hente min filer, men HVORFOR Tele Danmarks nyhedsgruppe-server er langsom fra min NetExpres når alt andet køre hurtigt nok.
Avatar billede hardon Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:27 #10
har da selv hentede en del 500MB> filer på bearshare uden probs tror den hedder www.bearshare.com
Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:32 #11
min nyhedsgruppe.........anyone with anything?
Avatar billede martin100 Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:47 #12
steven_a --> Hvilke andre fildelings porgrammer findes der?? Der er gode..???
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:54 #13
bruger selv kazaa, som jeg mener er god, da man kan slukke sin  computer om natten, og om tænde den om dagen og fortsætte præcist hvor man slap...
Avatar billede ltoft Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:35 #14
madizone: Hvad er SpyWare?
Avatar billede madizone Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:42 #15
ltoft > SpyWare. Det er noget skidt.

Fra IT-leksikon.dk :
http://www.it-leksikon.dk/vis.asp?id=5134&ord=Spyware
Avatar billede hardon Nybegynder
06. november 2001 - 18:38 #16
hvornår lukker spørgsmålet her
Avatar billede madizone Nybegynder
11. oktober 2002 - 00:04 #17
Det gør jeg nu... :D