Avatar billede henryvest Nybegynder
17. oktober 2001 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Validering af HTML

Vil man sikre sig at ens HTML-sider overholder standarderne fra W3C, kan man jo gøre det online via validator.w3.org, men findes der programmer der kan gøre det offline? Helst til Linux, alternativt til Windows.
Avatar billede senj Nybegynder
17. oktober 2001 - 13:45 #1
lytter.......
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
17. oktober 2001 - 13:47 #2
Til Dreameaver fås nogle extentions så det er muligt.
Avatar billede jespernaur Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:54 #3
Prøv CSE Html validator:

http://www.htmlvalidator.com/
Avatar billede urania Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:58 #4
Hvad med HTML Tidy.
Kan hentes gratis fra de fleste steder, tucows eller download.com.
Avatar billede henryvest Nybegynder
18. oktober 2001 - 20:08 #5
Jeg kigger lige på de forslag der er kommet og vender så tilbage med svar og evt. point. Det kan godt være der kommer til at gå nogle dage, men jeg har altså ikke glemt det!
Avatar billede podata Nybegynder
19. oktober 2001 - 15:04 #6
Stones webwriter har en indbygget, http://www.webwriter.dk/
Stones webwriter er dansk og gratis til privat brug.
Avatar billede henryvest Nybegynder
28. oktober 2001 - 14:29 #7
Jeg har kigget lidt på dem og er nok mest begejstret for CSE HTML Validator. Så det bliver jespernaur der løber med de 30 point!