Avatar billede skoen Nybegynder
17. oktober 2001 - 07:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Geforce 2 gts

Jeg har en Compaq, serie 7990 med 800Mh Athlon processor+256mb pc 133 ram, og et tnt ultra 32mb sdram graf.kort.
Jeg overvejer at købe et Geforce 2 gts med 32mb ddr ram, fra creative. Vil det kunne køre, og vil effekten være besværet værd.Det er udelukkende til spil.
Avatar billede philiph Nybegynder
17. oktober 2001 - 09:03 #1
Jeg har netop opgraderet fra et TNT2 Ultra til GeForce2 GTS (Athlon 900 OC til 1G), og det giver en hel del i 3D spil. 3DMark2001 giver ca 100% mere. Du kan bestemt mærke det i spil men det giver ikke 100% bedre gameplay.

På den anden side, så havde jeg noget at bruge TNT2 kortet til, nemlig min kærestes PC...
Avatar billede deathishere Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:26 #2
Hvis jeg var dig ville jeg købe et geforce 2 Mx400 kort og ikke et gts, der er så lidt forskæl på de to kort. på papir er gts meget hurtiger men ikke i virkeligheden. og ja det ville virke i din pc`er.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:29 #3
Fårk det... Jeg har selv et AGP-V7700 GeForce2 GTS TV-Out Retail    Asus...

Og på en af mine andre maskiner som er 100 Mhz mindre end min Er er eddermandme stor forskel...

Men pas på med CompAq..Det er ikke sikkert at du kan opgradere dit kort
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:33 #4
P.s..Jeg føler med jer der har en TNT 64 :/..I må godt bo hos mig *GGG*..Den er bare et skod grafikkort så er det sagt..
Avatar billede deathishere Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:36 #5
ja der er stor forskæld i 3dmark og dan slags programmer, men ikke i virkeligheden, hvis du bare OC dit mx400 kort med 20mhz så er du oppe på den samme preformence i spil som max payne og quake.
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:43 #6
..Så æd denneher

60 HerTz = 60 FPS
80 HertZ = 80 FPS
....OSV
Avatar billede deathishere Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:55 #7
kun på papiret
Avatar billede bosse88 Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:48 #8
Zyberwizard elsker hans asus kort, men når det kommer til stykket er det ikke de ekstra penge værd,

Han får: 4998 3d mark points (GTS 32 MB DDR)
Jeg får: 3500 3d mark points (MX 400 32 MB)

Men i spil kan du ikke mærke noget, køb et Palit Mircrosystems GeForce 2 pro 64 mb ddr ram daytona series, det koster ikke ret meget (www.edbpriser.dk) og Palit Microsystems har fået ros for deres daytona serie.... (har et Palit selv)