Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 03:41 Der er 57 kommentarer og
1 løsning

Logo til site.

Jeg er igang med at lave min freelance site, for web-design. Meeeeeen har nu  siddet laaaaaang tid, og kan simpelhen ik få lavet et logo der virkelig skiller sig ud, og da jeg ved der er mange med earfaring her på eksperten, ville jeg gerne se hvad i kunne ha af, foreslag, ideér m.m.

Logoet tekst skal endten være Cold eller Cold Design.

For at få en idé og designet kan du se det her: http://www.mydate.dk/cold/start.htm
Avatar billede fc132 Nybegynder
17. oktober 2001 - 04:05 #1
tror du skal lave spm under: Freelance
da det nok er der dem der laver såadn noget kigger :)
Avatar billede fc132 Nybegynder
17. oktober 2001 - 04:39 #2
du rykker: http://www.eksperten.dk/spm/121880
fra: Design: Generelt
til: http://www.eksperten.dk/spm/121875
(i: Design: Generelt )

hvorfor lave et nyt spm?
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2001 - 07:33 #3
Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:28 #4
fc132  > Ups ville ha rykket til freelance, som du sagde før :-P
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:53 #5
Det er ikke en afsindig god reklame for et freelance design site, når man søger hjælp udefra for at lave design...

Desuden er 750 point dælme mange for ét spørgsmål...
Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 11:59 #6
nanoq> I know det er lidt dobbelt moralsk, men det nu hovedsageligt web-design jeg laver, og logoer kan være sværre at lave, hvis man virkelig vil ha et logo der skiller sig ud og er iøjenfaldende.

Jah jeg ved det er ret mange point, men grundet er at man vel skal af med mange, hvis man skal virkelig skal ha et et specielt logo C\",)

- Tomboz
Avatar billede engberg Juniormester
17. oktober 2001 - 12:03 #8
Avatar billede dennism Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:05 #9
-- tomboz

vent med at acceptere!

Jeg prøver også!
Avatar billede dennism Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:20 #10
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2001 - 12:21 #11
Avatar billede engberg Juniormester
17. oktober 2001 - 12:26 #12
tomboz>> kommenter gerne, så vi kan skyde os ind på hvad det er du vil have...
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:28 #13
http://dennis.whitehat.dk/backwithglobe.gif
http://dennis.whitehat.dk/backwithglobe1.gif

(har ikke lige styr på hvorffor det er så stort .... :( )
Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:48 #14
engberg >> Tjooo der er ikke helt, nogen der er så specielle, men dine ser meget godt ud *s* Venter og ser hvad der ellers kommer...

Det er svært at sige hvad jeg har regnet med for hvis jeg selv havde nogle idéer ville jeg selv have designet det *sS*

-Tomboz
Avatar billede dennism Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:51 #15
-- tomboz

Kan jeg ikke få en kommentar til min ?
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:52 #16
HOV!! ...
Der er noget HELT galt i dit design tomboz ...
Jeg sidder med 800*600 og får en lidt mærkelig sammensætning af grafikken ....
Den rulemenu til Dansk/engelsk er delvist skjult ... ???

Hvad er siden optimeret til ??
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:53 #17
/DOH ...
Ignorer tidl. kommentar ...
Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:55 #18
bornholmerne  > Hm svarer lige alligevel :-P Siten er ikke engang halvvejs, men det var blot så i kan se farver osv. Men den kommer selvfølgelig til at være optimeret alle opløsninger, men lige nu mener jeg den kun virker til 1024*768

_tomboZ
Avatar billede dennism Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:55 #19
-- bornholmerne

Ordsprog:
Tænk før du taler(skriver)!

;-) HaHa
Avatar billede dennism Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:56 #20
-- tomboz

Kan jeg ikke få en kommentar til min ?
Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 12:57 #21
dennism  >> Jahh er ked af at sige det, men der er ik noget logo over det, det er bare at lave en gradient i photoshop, det er der ik så meget ved, det jeg søger er ikke bare en skrifttype, med noget effekt, det kan enhver finde ud af, det er et logo, der ikke ligner noget andet C\",)

.Tomboz
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2001 - 13:22 #23
Tomboz> Du sier at der ikke er så meg ved Dennis sine designs. Men det er da squ ikke noget meget ved Engberg\'s designs heller, da de også er laget ved en gradient i photoshop.
Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 13:26 #24
kengun> Det var ni faktisk til dig, troede det var dig der var engholm, sorry C\",) For du har været kreativ, i stedet for de andre u know C\",)

- tomboz
Avatar billede tomboz Nybegynder
17. oktober 2001 - 13:27 #25
ik engholm , men engberg selvfølgelig C\",)
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2001 - 13:32 #26
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2001 - 13:50 #27
Beklager den røde © - det er bare min \"sikkerhed\".
Avatar billede zed_one Praktikant
17. oktober 2001 - 13:54 #28
Avatar billede zed_one Praktikant
17. oktober 2001 - 13:55 #29
må hellere husek et mellemrum så det blir et link man kan klikke på;) http://pms.2y.net/skp/cd_logo.gif
Avatar billede zed_one Praktikant
17. oktober 2001 - 14:02 #30
kengun...dine links virker ik her ? (er ved at se hvad i andre har lavet;)
Avatar billede dennism Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:04 #31
-- tomboz

Kengun har da også bare indsat en skrifttype!?
Man hans var godnok!?

Hvad er forskellen ?
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2001 - 14:37 #32
Zed One> Linksene mine fungerer her (og Dennis har tydeligvis også vært inne på linksene mine). Forsøk en gang til.
Avatar billede zed_one Praktikant
17. oktober 2001 - 14:46 #33
\"Serveren ku ikke findes\" ..kører du anden webport end 80 eller 8080?
Avatar billede zed_one Praktikant
17. oktober 2001 - 14:47 #34
ved ik om det er firewallen her der gør det
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2001 - 15:02 #35
Zed One> Ikke spørg så vanskeligt. Jeg ved da ikke hvilken webport jeg kører - Jeg bare kører :-) Smid mig en email (klik på mitt nick på høyre side), så kan jeg sende mine 2 designs til dig via email.
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
17. oktober 2001 - 15:21 #36
Jeg kommer med et forslag igen i aften .... hvis det ikke haster ...
Jeg har nogle meget bedre programmer på min hjemme pc .. :-/
Avatar billede zed_one Praktikant
17. oktober 2001 - 15:26 #37
kengun: mail hermed afsendt ;)
Avatar billede omaly Nybegynder
17. oktober 2001 - 15:52 #38
Avatar billede dennism Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:29 #39
-- omaly

Min mening er at dit er det bedste!
Men prøv lige med en anden skrifttype... Så er den perfekt!!!
Avatar billede bornholmerne Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:50 #40
Så kom jeg hjem .....
og så omaly\'s indlæg ... hmmmm
ikke ringe ... kan ikke lave noget der ligner...
pokkers .....
Hvilket grafikprogram bruger i til alt det der ???
Avatar billede omaly Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:10 #41
Heey, tak skal i have, jeg har desværre dårlig nok tid lige nu, men jeg vil prøve noget senere. ;o)
Avatar billede Kengun Praktikant
17. oktober 2001 - 19:25 #42
Avatar billede omaly Nybegynder
18. oktober 2001 - 08:43 #43
bornholmerne-> Jeg bruger Photoshop, faktisk har jeg lavet det i en tryout version som man kan hente gratis på Adobes hjemmeside. Du skal ikke lade dig narre af at det ser voldsomt svært ud, faktisk så er det ganske nemt at lave hvis du er i besiddelse af lidt clipart m.m. Nej det svære består i at få ideen til hvad man vil lave ;o)
I øvrigt kan jeg anbefale dig at kigge på www.prodic.dk han har været så venlig at smide nogle gode tutorials ud på nettet, til ære for os andre (Tak for det Prodic).

tomboz-> hvad syntes du? Jeg gider ikke at fortsætte hvis det slet ikke er noget som har din interesse.

Omaly
Avatar billede tomboz Nybegynder
18. oktober 2001 - 11:54 #44
omaly >> Har jeg skam du har fat i det helt rigtige C\",) Måske skulle grfiken, slutte inden den lyseblå menu C\",) Det ser RIGTIG godt ud *s*
Avatar billede omaly Nybegynder
18. oktober 2001 - 11:59 #45
tomboz-> ?? Hvilken menu? Kan du forklare det lidt nærmere?

Omaly
Avatar billede tomboz Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:06 #46
yup, hvis du går ind på forsiden (på linket øverst), kan du så se der for der står Hjem på bannerneren?=?
Avatar billede omaly Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:14 #47
Aaaaah, sorry den havde jeg ikke lige været opmærksom på ;o) Jeg skal se hvad jeg kan gøre, men jeg ved ikke rigtig hvornår jeg får tid (måske i aften).
Jeg er egentlig heller ikke så vild med teksten selv, men hvad syntes du, skal jeg lave den om?

Omaly
Avatar billede tomboz Nybegynder
18. oktober 2001 - 12:16 #48
Jeg kommer alligevel ik på før lørdag morgen/eftermiddag igen, skal tilsverige her om en time, så der er en del tid C\",) Det må du egentlig godt hvis du vil, og eventuel noget effekt *s*

-Tomboz
Avatar billede omaly Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:35 #49
Avatar billede tomboz Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:01 #50
Omaly >
Hej, ser oki ud, men tænkte på om du ik bare kan sende pdf én så kan jeg selv sidde og lege lidt med det, du for selvfølgelig pointsne, men send den på webmaster@karateklubben.dk

Tomboz
Avatar billede omaly Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:33 #51
tomboz->

Filerne er afsendt, håber du får fornøjelse af dem.

Omaly
Avatar billede omaly Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:36 #52
Hmmmm..... Fik lige min mail tilbage??? Kan ikke komme frem til dig? Har du en anden mail adresse?

Omaly
Avatar billede tomboz Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:53 #53
yes har jeg da:
jenskold@hotmail.com
Avatar billede omaly Nybegynder
20. oktober 2001 - 14:59 #54
Så skulle den være på vej ;o)
Avatar billede omaly Nybegynder
20. oktober 2001 - 15:02 #55
Nå det duede heller ikke??? Så mo det jo være ved mig problemet er! Jeg prøver lige med en anden.
Avatar billede omaly Nybegynder
20. oktober 2001 - 15:42 #56
Hej tomboz

Jeg har sendt dig en mail hvor du kan downloade filerne fra, da din hotmail ikke vil modtage den fordi den er for stor.

Omaly
Avatar billede tomboz Nybegynder
20. oktober 2001 - 17:59 #57
Sådan har modtaget filerne C\",)

Tomvboz
Avatar billede omaly Nybegynder
21. oktober 2001 - 11:03 #58
Godt, takker for points ;o)

Omaly