Avatar billede ubhansen Nybegynder
17. oktober 2001 - 01:57 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

tabeller

jeg har en tabel opdelt i hver side med celler, hvis jeg skriver i en celle i højre side, og cellen derved bliver højerer, så bliver cellen i venstre side også det højre, det vil jeg gerne undgå, hvad har jeg glemt at indstille ?
Avatar billede prodic Mester
17. oktober 2001 - 02:00 #1
Prøv at sætte cellen i højre side, så den dækker over 2 celler.

Og i venstre side lader du så teksten stå i den øverste af de 2 celler.

Bare et forslag der nok ikke giver nogen mening :-)
Avatar billede ubhansen Nybegynder
17. oktober 2001 - 02:03 #2
hmm. tja ideen er god nok, men dur ikke lige her, da jeg har 2 celler i venstre side og 5 mindre i højre, der må være en måde hvorpå man undgår at cellerne \"følges\" ad :-)
Avatar billede prodic Mester
17. oktober 2001 - 02:11 #3
Cellerne vil altid følges ad, da de \"arver\" højden fra hinanden, medmindre højden er fastsat.

Du kan måske sætte den venstre dele til at hæfte sig til toppen af cellen. valign=\"top\" måske...
Avatar billede sonne Nybegynder
17. oktober 2001 - 09:08 #4
to tabeller

i én og samme tabel kan du ikke have forskellige højde i samme række.
Derfor vil celler der ligger i samme række altid følges af.

Aksel