Avatar billede death Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:15 Der er 5 kommentarer

Onboard grafik

Jeg købte for et par dage siden et Geforce 2 MX 200 PCI grafikkort, jeg fik installeret det korrekt på mit bundkort (Soltek SL-65H60) Problemet opstod da jeg skulle slå den onboarde grafik fra. Jeg aner ikke hvordan jeg skal slå det fra, er der nogen der kan hjælpe mig??
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:23 #1
Har du manualen til bundkortet?
Prøv at se, om der er en jumper på bundkortet til onboard grafik. Ellers se i BIOS.
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:26 #2
Gå ind i enhedshåndtering og deaktiver enheden du ikke skal bruge under skærmkort.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. oktober 2001 - 20:27 #3
Enten ved en jumper på motherboardet eller ved at slå det fra i din BIOS.

Men læs i manualen er et godt råd.
Avatar billede kludedukken Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:27 #4
Kig evt. i bios efter \"integrated peripherals\" der vil det være hvis det er.
Ellers skal det diables vha. en jumper.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
26. oktober 2001 - 16:23 #5
Enten gør du det i BIOS eller på bundkortet med jumpere. Prøv at se i manualen, der burde det stå.