Avatar billede syspeder Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

microsoft word 2000

Når jeg har markeret et stykke tekst i microsoft word 2000 og skal slette det, mens det er markeret og trykker på delete, så spørger den nede i tekstlinien, om jeg vil slette det, og så skal jeg svare j eller n! Jeg ville gerne ændre det til at den bare slettede det uden at spørge mig om det hver gang!!!!

Er der nogen, der kender til dette problem - har det noget at gøre med hvilken version af word, man har! Denne version fulgte med en computer, hvor hele officepakken ikke var med - jeg har nemlig ikke haft et tilsvarende problem med word 2000 installeret fra selve officepakken!

Jeg har et tilsvarende problem, hvis jeg trykker på home for at komme til det første ord på en linie - her sker der ikke noget, før man har tastet på piletasten \"til venstre\"!

Tak - henrik
syspeder@post12.tele.dk
Avatar billede runberg Nybegynder
16. oktober 2001 - 17:14 #1
Dette har helt klart noget med din installation at gøre, for ved en almindelig installtion er der ikke disse problemer.

Mon ikke det er en eller anden sikkerhedsinstilling der skal pilles lidt ved???
Avatar billede summer Mester
16. oktober 2001 - 18:14 #2
Hvis du enten har eller kan få fat i CD-Rommen med Word 2000 på, så prøv at installere igen. Det sker der ikke noget ved - jo måske fejlen retter sig. Jeg kører selv Word 2000 uden probs. Først havde jeg prg. fra en word-cd-rom, nu fra en office 2000 cd. Begge virker uden problemer
Avatar billede foldager Novice
16. oktober 2001 - 19:04 #3
Jeg mener at kunne huske at være stødt på fejlen engang. Jeg kan bare ikke lige huske løsningen......den kommer måske senere.
Avatar billede syspeder Nybegynder
16. oktober 2001 - 19:04 #4
Jeg ved ikke om det hjælper i sammenhængen, men det er den version af Word 2000, der medfølger i en pakke, der kaldes Works Suite 2001 - den medfølger ved køb af nye Fujitsu-Siemens (i hvert fald bærbare) maskiner!

Problemet forekommer som sagt ikke, hvis man installerer Word fra selve Officepakken 2000!

Til Sunberg: Hvor ændrer jeg sikkerhedsindstillingerne - skal jeg starte forfra med installationen af Word 2000 og gøre det sådan, at jeg vælger alt det, der skal installeres selv - eller er der et sted i Word, hvor jeg kan ændre det?
Avatar billede foldager Novice
16. oktober 2001 - 19:47 #5
Funktioner - indstillinger
fjern x i WordPerfect genvejstaster
Avatar billede foldager Novice
16. oktober 2001 - 19:49 #6
den kommer også hvis wordperfect hjælp er slået til (den lige oven over i
indstillingerne)
Avatar billede foldager Novice
16. oktober 2001 - 19:50 #7
Avatar billede syspeder Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:10 #8
Tak for svaret - det virker fint nu!:)
Avatar billede foldager Novice
18. oktober 2001 - 19:09 #9
Tak for point!