Avatar billede munchi Nybegynder
24. februar 2000 - 13:14 Der er 1 løsning

Enkelt bruger adgang til SW med flere brugere

Jeg har 3 brugere der skal havde adgang til et program, der ligger på serveren.
Problemet er, at jeg kun vil give adgang til en af brugerne ad gangen.
Men den funktion ligger ikke i NT, så er der nogen der kender en form for app. der kan begrænse antal af bruger adgangen til et bestem program på serveren.

Avatar billede ravelin Nybegynder
24. februar 2000 - 13:24 #1
Du kan da bare sætte maks users på 1 under sharing properties.