Avatar billede askask Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:13 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Webbutik med mulighed for mængderabat.

Jeg vil gerne start en webbutik, der ligesom min alm. butik giver mængderabat ved køb af en hvis størrelse.
Eks. ved køb over kr. 5000,- gives der 10% rabat på hele beløbet. Findes der en udbyder der kan tilbyde dette - gerne billigt/gratis?
Avatar billede disky Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:14 #1
Jeg tror det bliver svært at finde nogen der konsekvent gør det.

Men pres dem når du snakker med dem.

Undersøg priserne flere steder, og sæt dem op imod hinanden. (det virker næsten hvergang)
Avatar billede madizone Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:16 #2
http://www.synonym.dk/

^
l
Et sikkert hit!
Avatar billede radut Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:16 #3
det gør jeg.. email mig på robert@radut.dk så vil jeg oprette en demo til dig !
Avatar billede disky Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:16 #4
dooooh.

sorry askask, jeg misforstod dit spørgsmål :)
Avatar billede radut Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:17 #5
redshop.dk - shop.radut.dk
Avatar billede disky Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:17 #6
http://www.ezshop.dk/

Er ganske god.

Avatar billede movingrok Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:30 #7
Avatar billede microtec Nybegynder
16. oktober 2001 - 23:42 #8
madizone >> Jeg vil på det kraftigste fraråde Synonym. TDC (Teledanmark) har overtaget så nu skal der tjenes penge. Den nuværende gratis shop udgår 1/12-2001 og erstattes af en til 299,- excl. moms pr. mdr.
Der laves en ny MEGET skrabet gratis løsning, med bannerreklamer og max 25 varer.
TDC \"slagter\" simpelthen de næsten 4000 gratis shop´s, der findes på Synonym. De fleste har ikke en omsætning, som gør det muligt at betale de priser de forlanger.

Følg debatten på http://communities.msn.dk/onlineshop/ og tilmeld dig meget gerne.
Avatar billede macbeth Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:00 #9
Prøv at kontakte http://www.e-c-t.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:04 #10
www.dandomain.dk eller www.scannet.dk -> Du kan også få lavet en til små 5-20.000 kr. også er det din.. Så koster det kun hostning.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:09 #11
Avatar billede microtec Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:22 #12
bacardil >> Hvem kan lave en kunde-specifik løsning for 5000 Kr?

Jeg er på udkik efter en shop, da TDC Zillion som bekendt pisse på de små erhvervsdrivende efter de har overtaget Synonym.
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:25 #13
microtec> Sagde 5000 - 20.000... Måske at askask´s shop kommer op i den store klasse...

Men jeg kan sikkert finde en der gider til 20k - Måske ikke med at du får ene ret, men det er vel heller ikke nødvendigt i dette tilfælde.

Så det skulle nok være muligt, hvis man har 20k at smide i nakken på en shop ;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
23. oktober 2001 - 21:30 #14
Men hvis du har en beskrivelse af den shop du skal bruge, så kan du prøve at sende den, så vil jeg kontakte en af vores programmør og høre hvad de skal havde for det. Kan være at de vil lave den lidt billigt..

Også lige om det skal være asp/php
Avatar billede bacardil Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:08 #15
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. november 2001 - 03:16 #16
Kan vi lukke dette spm. snart ;o)
Avatar billede askask Nybegynder
06. november 2001 - 13:24 #17
Tak for svar og kommentarer. Jeg synes dog ikke jeg har fundet en både billig og brugbar løsning, men er især glad for kommentaren om Synonym som jeg var ved at hoppe på.