Avatar billede offer Nybegynder
24. februar 2000 - 09:55 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

www.spejderliv.dk

hej er der nolge der vil vurder min hjemmeside http:\\www.spejderliv.dk
Avatar billede bullerfnis Nybegynder
24. februar 2000 - 10:21 #1
Jaaaa godt nok er den en del grøn
men ved du hvad hvis du lytter lidt til lilian så skal det jo nok går ik
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2000 - 11:57 #2
Siden er hurtig og det er altid en god ting, men det skader ikke at have noget grafik, hvis du skal have noget hjælp med dette kan du lige kontakte mig på min email og så finder vi ud af det.
Jeg gætter på at den er lige nystartet da der ikke er så meget i underpunkterne, men det ser ordentligt ud, det er nemt at finde informationer og designet er enkelt.

osj@dbs.dk

VH Spacemaninc.
Avatar billede fico Nybegynder
24. februar 2000 - 13:54 #3
Undskulf, men gik den ikke lige lidt for hurtig......, du burgte lave farverne om og fjerne
sevices.(BETA) = Service (beta)
Link.(BETA)    = Link (beta)
SMS.(BETA)    = SMS (beta)
Chat.(BETA)    = Chat (beta)
Avatar billede bromer Nybegynder
25. februar 2000 - 14:51 #4
Hmm det er da godt at siden er hurtig men sitet er alt for grimt til at det kan opveje det. Du burde overveje at skille dig af med farven i det miderste table (green).

Avatar billede fuxi Nybegynder
25. februar 2000 - 15:07 #5
Hej offer

Siden er hurtig ;0) og det er jo altid godt.

Men du burde nok lave en anden baggrundsfarve frem for hvid, det ville måske hjælpe med en farve der kan dæmpe den grønne og den blå farve.

En anden ting er at det ville hjælpe på designet med nogle billeder, men jeg kan godt se at det er svært at finde billeder der passer til den skrappe grønne og den skrappe blå farve.

prøv evt. at se på http://www.backpackers-online.dk som er en side jeg har været med til at udvikle. Vi bruger også grøn, men langt fra så skrap som den du bruger.

Hilsen Fuxi
Avatar billede fuxi Nybegynder
25. februar 2000 - 15:09 #6
Nå ja det virker underligt at have beta versioner af funktioner til at stå på siden....
Avatar billede mariager13 Nybegynder
27. februar 2000 - 21:38 #7
Avatar billede offer Nybegynder
28. februar 2000 - 13:06 #8
Prøv at se på http:\\www.spejderliv.dk/proto.shtml der har den fået nye faver

Hilsen

Offer
Avatar billede offer Nybegynder
28. februar 2000 - 13:07 #9
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2000 - 08:30 #10
Design: Det er der ikke meget af. Hvad skal det gøre godt for med en sådan stor grøn klat midt på siden, set i forhold til den blå farve du bruge i topbjælken. Ikke særlig fikst. Der mangler blikfang. Spejder der må være nogle sjove bilder, du kan krydre Siten med. Hva med at få bidrag fra forskellge kredse og korps.

Navigation. I top, da det hele kun er tekst.

Formål: Der er et reelt formål, men denne site har utroelig mange muligheder. Den omhandler et stor interesseområde, Så jeg syntes der skulle gøres meget mere ud af Siten og dens design. En sponsor vil ikke være af vejen.
Karakter 8 på 13