Avatar billede pgj35 Nybegynder
28. maj 1999 - 10:48 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave en chat???

Hejsa

Jeg vil gerne have fat i en chat...

...Så please hjælp mig!!

Jeg er villig til at gå af med samtlige af mine point  :o)

MVH
PGJ35
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
28. maj 1999 - 10:52 #1
Har du kigget på Netcoders...De har en i ASP
Avatar billede pgj35 Nybegynder
28. maj 1999 - 11:15 #2
Ja, men den er ikke god nok!

...Den skal være lidt mere avanceret!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
28. maj 1999 - 13:26 #3
pjg35>> jeg tror ikke admin bryder sig om at du giver så mange point for et spørgsmål!!!
Avatar billede pgj35 Nybegynder
28. maj 1999 - 13:47 #4
Til CyberEsben:

...Og hvorfor så ikke det, det er da et meget svært spørgsmål og den er da min. 1000 point værd.
Avatar billede graae Nybegynder
28. maj 1999 - 14:19 #5
...Jeg er nok manden du leder efter, hvad er din e-mail adresse, så kan vi jo snakke om tingene.  :o)

MVH
/Graae
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
28. maj 1999 - 14:46 #6
Graae det er IKKE et svar, der findes en masse færdig lavede i CGI på:

http://www.cgi-resources.com/
Avatar billede pgj35 Nybegynder
28. maj 1999 - 17:28 #7
Min e-mail adresse er.

Francetravels@hotmail.com

Avatar billede graae Nybegynder
28. maj 1999 - 19:43 #8
Hvis det fungerer, det som jeg har skrevet til dig, så ville jeg da blive meget glad for mine point.
Avatar billede pgj35 Nybegynder
28. maj 1999 - 19:55 #9
Tak for hjælpen Graae!

MVH
/PGJ35

...men jeg vil stadig gerne modtage henvendelser, så sender jeg jer nogle point senere :o)
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 1999 - 20:38 #10
>graae

Kan du ikke sende det til mig på
EDB-Hjelpen@sol.dk
Avatar billede graae Nybegynder
28. maj 1999 - 21:46 #11
Nej, desværre ikke, pgj35 har ikke fået det helt gratis!

Men du kan downloade en masse på adressen: www.cgi-resources.com
eller på Netcoders.dk...

...God fornøjelse
Avatar billede nof Nybegynder
31. maj 1999 - 10:03 #12
Hej Graae

  Jeg er også interesseret i den chat, så hvis du vil være sød at kontakte mig på min e-mail adresse:
cpnchris@hotmail.com
...Bare rolig, du skal nok få en lille pengepræmie :o)

/Nof
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 1999 - 22:27 #13
Graae!

Jeg syntes det er for dårligt, at når du modtager næsten 900 point, at du så ikke lægger dine filer ud til offenlig downloadning. Da det er det siden går ud på, at alle skal havde noget ud af hjælpen og ikke kun EN person.

Kan vi få et svar fra en Admin??

/MCP
Avatar billede bubby Nybegynder
01. juni 1999 - 22:36 #14
ror jeg har den fedete sjat for dig... med coadmin og det hele, hvis du er interesseret så skriv på jehenke@vip.cybercity.dk
Avatar billede test43 Nybegynder
02. august 1999 - 22:21 #15
prøv http://www.perlchat.dk, den er ret god, og samtidig f.... avanceret, hvis man kan finde ud af at udløse dens enorme kræfter*G*