Avatar billede kusine Nybegynder
16. oktober 2001 - 08:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Starte PowerPoint i diasvisning

Vanens magt er stor, så jeg kunne godt tænke mig, PowerPoint altid starter op i diasvisning og ikke normal visning, også selv om jeg opretter en ny præsentation. Kan det lade sig gøre ?

/Kusine
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2001 - 09:32 #1
Næppe, da der ikke er noget dia at vise til at starte med.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2001 - 09:37 #2
Det kan ikke lade sig gøre at starte i diasshow, da der ikke er noget at vise., endvider vil det betyde den skal starte i fuldscreen visning. Når du stopper diasshow hopper powerpoint tilbage til normalvisning eller diassortering, efter hvad den stod til inden diasshow blev startet.
Avatar billede kusine Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:45 #3
Jeg tror desværre du har misforstået mig, Kharder. Jeg vil gerne starte med at opbygge min præsentation i det der svarer til at vælge den midterste knap (Diasvisning) nede i venstre hjørne af skærmen (ved siden af knapperne Normal, Dispositionsvisning, diassorteringsvisning og diasshow), altså IKKE diasshow.

Jeg vil gerne undgå at få vist notevindue, under diaset og dispositionsvisning til venstre. Jeg ved godt, jeg kan fjerne det manuelt, men det ville være rart, at det ikke var der som udgangspunkt.
Avatar billede tmceu Praktikant
16. oktober 2001 - 09:45 #4
Det mener jeg heller ikke du kan, primært fordi der ikke er voldsomt mange command line options til powerpnt.exe

Men du kan da forsøge at finde noget her http://www.rdpslides.com/pptfaq/
Avatar billede mugs Novice
16. oktober 2001 - 19:51 #5
Jeg er helt enig med kharder og tmceu.

Avatar billede kusine Nybegynder
15. november 2001 - 08:31 #6
Jeg har ligesom måttet affinde mig med, mit problem ikke kan løses som jeg gerne vil have det. Men på det link tmceu sendte, var der nogle andre ting der gav inspiration, så derfor får du pointene.

Tak til alle for indlæggene, og undskyld den lange ventetid til sidst.