Avatar billede tetsue Nybegynder
16. oktober 2001 - 08:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Liteon & 90mins?

Hej.

jeg har en Liteon 12/10/xx (12101b) jeg kan ikke brænde 90minutters medier..har prøvet at opdatere mit firmware, men uden held :(

Anyone??
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:37 #1
nope, du kan ikke brænde dem med en lite-on brænder.
det er kun de nyeste fra plextor og teac der kan
Avatar billede tetsue Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:55 #2
kan det ikke passe at man kan \"flashe\" den med plextor\'s firmware, det mener jeg at jeg har hørt engang...?
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:48 #3
der er nogle brændere man kan flashe med andres firmware

Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:49 #4
Avatar billede tetsue Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:52 #5
jeg lægger 200 point mere oven i hvis der er noger der finder en løsnig, evt flere hvis det er meget bersværligt!!! har 870 at tager af, og jeg er ret desperat for at få den til at brænde større skiver... hvis det nu ikke kan lade sig gøre hvilken brænder vil i så andbefale der kan... ikke noget med en 24x plextor, et realistisk bud i den rette pris klasse altså helst under 1500,- og min 12x
Avatar billede makse Nybegynder
16. oktober 2001 - 15:03 #6
Avatar billede quater Nybegynder
14. november 2001 - 19:36 #7
Som det allerede er nævnt så understøtter din LiteOn ikke medier af den størrelse, men LiteOn 24x gør måske. Den koster også under 1500. Gå ind på deres hjemmeside og tjek.
Avatar billede tetsue Nybegynder
15. november 2001 - 08:03 #8
Hmm...tak for opmærksomheden..men nu virker det altså... lavede bare enkelte ændringer inde i opsætningen.. eller...min ven gjorde :O)
Avatar billede quater Nybegynder
15. november 2001 - 11:06 #9
tetsue, oehh... Jeg vil gerne lige vide hvad det var for konfigurationer der gjorde det muligt. Gider du ikke lige poste dem her?
Avatar billede tetsue Nybegynder
17. december 2001 - 08:00 #10
hmm...jeg kan ikke huske de helt nøjagtige instillinger, men enable overburn skal slåes til i hvert fald, prøv dig frem..det er ikke helt umuligt at få den til det.. ;O)