Avatar billede powercat Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:39 Der er 5 kommentarer

46 dage for 3 stik?

Hejsa, jeg har nu snart ventet 90 dage på min ADSL forbindelse fra Cybercity.
Jeg skal dele min eksisterende tlf. linie, da jeg ikke har 2 linier.
For over en måned siden modtog jeg en kasse med: Cisco 677 router, kabler og et siemens filter.
Nu er det så jeg undre mig over hvad TDC teknikeren skal lave?
(jeg har ikke sat det op endnu, men det er jo kun 3 stik som skal sættes til)

Jeg ringede til CC og fik afvide at de havde en aftale med TDC om at de skal sende en tekniker, som skal sætte det op.
Derefter ringede jeg til TDC og spurgte om jeg ikke bare kunne sætte det op, og jo det kunne jeg godt hvis jeg var TDC kunde, men det er jeg jo ik.

TDC vil altså have jeg skal snakke med CC om det, og CC vil have jeg venter på TDC.

-Kan det virkelig være rigtig jeg skal vente 46 dage på at en tekniker kommer og sætter 3 stik i boksen?!?
Avatar billede madizone Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:42 #1
CyberCity er lade, og TDC er monsterlade.

Derfor : bestil din linje hos TDC, så får du den på 13 dage - det gjorde jeg ihvertifald.
Avatar billede powercat Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:45 #2
Ok, men jeg har bare ventet 86 dage på forbindelsen nu...og TDC-teknikeren kommer om ca. 20 dage ;(
Avatar billede apollo69 Nybegynder
15. oktober 2001 - 22:46 #3
madizone>> Du var heldig. *GG*
Avatar billede powercat Nybegynder
15. oktober 2001 - 23:01 #4
Men hvad er det teknikeren skal lave?
Avatar billede backside Nybegynder
14. december 2001 - 22:36 #5
Er det lukketid?