Avatar billede dessauer Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Driver kan ikke installeres

Mit nye bundkort k7s5a er udstyret med indbygget lydkort. Når jeg isætter medflg. CD-rom, som skal indlæses for at installere lydfilerne - meddeler min maskine, at SNDSYS.INF ikke findes og dermed kan driveren ikke installeres. Jeg kan ikke høre noget over højtalerne, hvilket er yderst irriterende.
KAN NOGEN HJÆLPE?
Avatar billede fredelu Nybegynder
15. oktober 2001 - 20:23 #1
prøv at gå ind på bundkortets hjemmeside og se om der ikke er nogle andre drivere
Avatar billede dessauer Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:48 #2
Jeg prøver fortvivlet at finde andre drivere på firmaet hjemmesider i Tyskland, England og Taiwan. MEN intet er OK endnu.
Avatar billede morten-soroe Nybegynder
16. oktober 2001 - 14:13 #3
jeg har nøjagtig samme problem, har dog fundet ud at det nok er mit styresys. som lydkortet ikke kan køre sammen med, det skal vist være 98 se. el. 2000
Avatar billede dessauer Nybegynder
17. oktober 2001 - 00:12 #4
Jeg har forsøgt hele dagen idag - grundformatteret harddisken indlæst win 98 og kan stadig ikke komme længere.
I morgen aflevere jeg maskinen hos forhandleren for at få den gjort køreklar. Jeg har simpelthen ikke længere tid til at forsøge at udbedre skaden.

Jeg mangler et par systemfiler, som ikke findes på min udgave af w.98 så nu skal forhandleren måske også på jagt for at ordne maskinen.
Avatar billede morten-soroe Nybegynder
17. oktober 2001 - 08:03 #5
ok..sig til hvis du finder ud af noget...prøver selv at installere en anden version af win i dag, håber det hjælper....
Avatar billede morten-soroe Nybegynder
29. oktober 2001 - 13:05 #6
nu har jeg fået mit til at fungere, ved først at installere win 98 se, og derefter installerede setup´en fra mainboard cd´en.
Avatar billede dessauer Nybegynder
29. oktober 2001 - 14:27 #7
Min pc´er gik i sort og nu er den p.t. hos forhandleren. Her har jeg afleveret min w98 opgraderings cd-rom. Håber at være køreklar i løbet af denne uge (uge 44).